مراسم اختتامیه دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه تربیت بدنی ارتش برگزار شد

مراسم اختتامیه دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه تربیت بدنی ارتش برگزار شد
با برگزاری مراسم اختتامیه ای در حضور دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک، امیر جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح، سرهنگ حسین امیدی رئیس تربیت بدنی ارتش، محمدرضا اویسی معاونت آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک و دکتر سارا مهرانی مدیر واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک، دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران عالی تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر سعیدی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دو شهید والا مقام ارتش که اخیراً در سانحه هوایی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و همچنین تقدیر و تشکر از امیر فولادی و سرهنگ امیدی و همچنین برگزار‌کنندگان این دوره که از اعتبار بالایی در سطح دنیا برخوردار است گفت: وقتی ما از ارتش صحبت می‌کنیم، اولین چیزی که در ذهنمان نقش می بندد، انضباط سازمانی، روحیه سلحشورانه و معنوی بالا و همچنین برخورداری از آمادگی رزمی که از مختصات سازمان های نظامی است می باشد.
وی آمادگی جسمانی بالا را یکی از الزامات با اهمیت و  ارکان اصلی در آمادگی های رزمی نیروهای مسلح عنوان کرد.
دکتر سعیدی در ادامه ابراز داشت، این دوره پس از کسب مجوزهای لازم از کمیته بین المللی المپیک و با همت بالای مدیران ارشد سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تلاش واحد المپیک سولیداریتی برگزار شد و بازخوردی که از شما گرفتیم، گویای اظهار رضایت شما عزیزان است. امیدوارم دوره مذکور اثر‌بخش بوده و در آینده باز هم توفقیق میزبانی از شما عزیزان را داشته باشیم.
در ادامه و پس از ارائه گزارشی مختصر توسط دکتر سارا مهرانی مدیر واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک که در خصوص شرایط و نحوه برگزاری این دوره حضوری و چهار روزه که پس از پیگیری و مکاتبات از سوی مدیران عالی ارتش و به دلیل شیوع کرونا با تأخیری دو ساله برگزار شد، امیر جشید فولادی رئیس سازمات تربیت بدنی نیروهای مسلح بی بیان نکاتی در خصوص این دوره پرداخت.
امیر فولادی ضمن اشاره به حضور رئیس تربیت بدنی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش، مدیر تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش، مدیر تربیت بدنی سازمان حفاظت اطلاعات ارتش و رئیس آکادمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دوره که همگی از مدیران ارشد و مسئولین اثرگذار در تربیت بدنی ارتش هستند گفت: این حکایت از اهمیت و بزرگی این دوره ارزشمند دارد که با همکاری خوب بین تربیت بدنی ارتش و کمیته ملی المپیک برگزار شد.
وی خطاب به شرکت کنندگان گفت: این را بدانید که هر چقدر ما در راه کسب علم و دانش حوزه تخصصی خودمان تلاش کنیم و تحصیلات و آگاهی‌مان را در زمینه حرفه خود افزایش دهیم، ثمره اش به پیکره ارتش و سازمانی که در آن مشغول به کار هستیم واصل خواهد شد.
امیر فولادی در پایان از حمایت های دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک در برگزاری این دوره تقدیر و تشکر کرد.
در خاتمه نیز گواهی پایان دوره توسط دکتر کیکاوس سعیدی، امیر جمشید فولادی، سرهنگ امیدی و دکتر سارا مهرانی به شرکت کنندگان اعطاء شد.
شایان ذکر است دوره های المپیک سولیداریتی، به طور مستقیم زیر نظر کمیته بین المللی المپیک (IOC) برگزار می شود و تمام آنچه در این دوره توسط اساتید تدریس می شود، پروتکل هایی است که توسط این نهاد بین المللی تدوین شده است.
گفتنی است نزدیک به 80 درصد از مدرسین دوره را مدرسین رسمی IOC تشکیل دادند و منابعی هم که در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شد ترجمه جدیدترین و بروزترین کتابی کمیته بین المللی المپیک بود.


۴ اسفند ۱۴۰۰ ۲۰:۰۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید