اردونشینان تیم ملی تیراندازی تست آمادگی جسمانی دادند

اردونشینان تیم ملی تیراندازی تست آمادگی جسمانی دادند
صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک، اردونشینان تیم ملی تیراندازی آقایان در دو اسلحه تفنگ و تپانچه در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردوهای آماده سازی تیم ملی تیراندازی آقایان به منظور حضور در بازی های آسیایی هانگ ژو، از مهرماه 1400 آغاز و اردونشینان این تیم که ششمین مرحله از اردوهای خود را در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می کنند، صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.
محمد حسین کیا، سجاد پورحسینی، امیر محمد نکونام، امیرحسین گل‌پسند، محمدرسول عفتی، مهدی جعفری پویا و هادی غره باقی اردونشینان دو تیم تفنگ و تپانچه را در آزمون های مذکور تشکیل دادند.
شایان ذکر است روز گذشته نیز بانوان این رشته ورزشی در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند که اسامی این نفرات به شرح زیر است:
گلنوش سبقت اللهی، الهام هریجانی، هانیه رستمیان، فاطمه کرم زاده، نوشین پی خسته، فاطمه امینی، نجمه خدمتی، الهه احمدی، آرمینا صادقیان و فاطمه کبیری.   

تیراندازی بانوان

گفتنی است احمد نجفی به عنوان سرمربی تپانچه و حسین باقری سرمربی تیم ملی تفنگ، هدایت تیم های ملی تیراندازی را در دو اسلحه مذکور بر عهده دارند.

۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید