مجموعه سخنرانی گردهمایی روان‌شناسان ورزشی در تحلیل روان‌شناختی عملکرد کاروان ورزشی ایران اعزامی به المپیک 2020 توکیو منتشر شد

مجموعه سخنرانی گردهمایی روان‌شناسان ورزشی در تحلیل روان‌شناختی عملکرد کاروان ورزشی ایران اعزامی به المپیک 2020 توکیو منتشر شد
مرکز روان‌شناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک اقدام به جمع آوری و انتشار مجموعه سخنرانی های نشست تحلیل روان‌شناختی عملکرد کاروان ورزشی ایران اعزامی به المپیک 2020 توکیو کرده و این مجموعه را در قالب مجله ای الکترونیک در اختیار علاقمندان به این حوزه قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مرکز روان‌شناسی ورزشی آکادمی در تاریخ 3 شهریور 1400، ضمن برگزاری نشستی غیرحضوری، به تبیین دستاوردهای کاروان المپیک 2020 توکیو از نقطه نظر روان‌شناختی پرداخت.
نظر به اینکه مرکز مربوطه در آماده سازی روان‌شناختی برخی از تیم ها و ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک مشارکتی مستقیم داشت، لازم دید تا عملکرد خود را در این زمینه بازبینی و اثرات آن را از نگاه روان‌شناسان ورزشی بسنجد.
در همین راستا، کتابچه ای از سخنرانی دست اندرکاران روان‌شناسی ورزشی که مستقیماً در آماده سازی ورزشکاران و تیم های اعزامی به المپیک 2020 توکیو نقش ایفا کردند، تدوین و نسخه الکترونیک آن جهت بهره‌برداری در اختیار عموم قرار گرفت.
لطفاً جهت مشاهده کتابچه مذکور بر روی تصویر زیر کلیک نمایید:

رسانه جدید

 

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۴:۴۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید