بازدید مسئولین کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی عراق از آکادمی ملی المپیک

بازدید مسئولین کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی عراق از آکادمی ملی المپیک
رئیس کمیته ملی المپیک عراق به همراه مسئولین فدراسیون های ورزشی این کشور ضمن بازدید از آکادمی ملی المپیک، با نحوه ارائه خدمات این مجموعه فنی و تخصصی به قهرمانان تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در جریان این بازدید که در حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک و جمعی از مدیران ارشد کمیته و آکادمی انجام شد، این هیأت بلند پایه ورزش کشور عراق از مراکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی، مرکز پزشکی ورزشی، سالن تمرینات فانکشنال، سالن همایش استاد فارسی، مراکز اداری و همچنین سالن های تمرینی چند منظوره آکادمی بازدید و با نحوه ارائه خدمات این مراکز به قهرمانان تیم های ملی آشنا شدند.
دکتر صالحی امیری ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس کمیته ملی المپیک عراق و هیأت همراه در ایران، به وجوه اشتراکات بین دو کشور اشاره کرد و گفت: آکادمی ملی المپیک ایران به عنوان مرکز تمرینات برتر، آمادگی این را دارد تا همچون دیگر کشورها مانند ترکیه که از این مجموعه برای برپایی اردوهای تمرینی تیم‌های ورزشی خود بهره می برند، شما نیز به عنوان کشور دوست و همسایه ایران، از این امکانات برای آماده‌سازی تیم های خود استفاده کنید.  
رئیس کمیته ملی المپیک عراق ضمن تقدیر و تشکر از راهنمایی های تخصصی و علمی که در جریان بازدید از آکادمی ملی المپیک به وی و مسئولین فدراسیون های ورزشی این کشور انجام گرفت، ابراز امیدواری کرد تا ورزش این کشور بتواند از امکانات موجود در آکادمی نهایت بهره را ببرد.
وی انعقاد تفاهم نامه های بین کمیته های ملی و فدراسیون های ورزشی دو کشور را نخستین گام برای رسیدن به این مهم عنوان کرد و ابراز داشت: از تمامی کارشناسان این آکادمی که بتوانند در ارتقاء جایگاه ورزش عراق به ما کمک کنند استقبال می کنیم.
رئیس کمیته ملی المپیک عراق ضمن اشاره به سطح بالای ورزش ایران در میادین بین المللی، تشابهات فرهنگی بین دو کشور را نقطه مشترک مهمی در جهت ایجاد توافقات ورزشی عنوان نمود.
لازم به ذکر است پس از پایان این بازدید، جلسه مشترکی با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک ایران و میهمانان عراقی در سالن استاد فارسی آکادمی برگزار و دکتر کیکاوس سعیدی ضمن ارائه گزارش عملکرد آکادمی ملی المپیک در طی سال های اخیر، به منظور آشنایی بیشتر مسئولین ورزش کشور عراق، با ارائه آماری به جزئیات ارائه خدمات تخصصی مراکز این مجموعه پرداخت.
شایان ذکر است علاوه بر رعد حمودی سلمان رئیس کمیته ملی المپیک عراق، حیثم عبدالحمید عبدالحافظ دبیرکل و احمد صبری ردام خزانه دار کمیته ملی این کشور به همراه شعلان عبدالکاظم رئیس فدراسیون کشتی، سمیر صادق خضیر رئیس فدراسیون جودو، ماجد صالح عبدالکریم رئیس فدراسیون قایقرانی(کانو)، تحسین علی احمد رئیس فدراسیون قایقرانی بادبانی، عادل عیدان غیلان رئیس فدراسیون کاراته، زیاد حسن جاسم رئیس فدراسیون شمشیربازی، علی عبدالحسین جاسم رئیس فدراسیون بیسبال و سافتبال، محمد علی عبدالهادی عضو فدراسیون بسکتبال، هرده رئوف بارام رئیس فدراسیون تنیس روی میز، محمد کاظم مزعل رئیس فدراسیون وزنه برداری، طالب فیصل عبدالحسین رئیس فدراسیون دومیدانی و ابراهیم جبار شنین رئیس فدراسیون تکواندو در بازدید مذکور حضور داشتند.
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۳۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید