پیگیری تمرینات آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو در آکادمی ملی المپیک

پیگیری تمرینات آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو در آکادمی ملی المپیک
صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک، ورزشکاران حاضر در نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو تمرینات آماده سازی خود را پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در خصوص این اردو گفت: با پایان یافتن بازی های پارالمپیک توکیو و پس از اعلام فراخوان به هیأت های استانی، نزدیک به 30 ورزشکار مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی پاراتکواندو برای حضور در اردوهای آماده سازی این تیم اعلام آمادگی کردند.
در ادامه و پس از برگزاری مسابقات انتخابی، 7 ورزشکار برتر به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم دعوت شدند که تمرینات خود را از 12 بهمن ماه در تهران (خانه تکواندو) آغاز کردند.
خانلرخانی در خصوص رویدادهای مهم پیش روی این تیم گفت: اعضای تیم، قبل از بازی های پاراآسیایی هانگ ژو، از تاریخ 23 اسفندماه سال جاری در جام ریاست جمهوری کیش و تیرماه 1401 نیز در مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا که به میزبانی مغولستان برگزار خواهد شد حضور خواهند یافت.
وی افزود: پس از پایان مسابقات کیش، اردونشینان چند روز به استراحت خواهند پرداخت و انشاالله از 5 فروردین سال آینده، تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های پاراآسیایی آماده می‌کنند.
اسامی دعوت شدگان به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو به شرح زیر است:
 سعید صادقیان پور، سجاد جوان بخت، علیرضا بخت، سینا نوری، مهدی پور رهنما، حامد حق شناس و مهدی داتلی بیگی.
گفتنی است علاوه بر پیام خانلرخانی، مهدی احمدی مربی این تیم نیز در اردوهای مذکور حضور دارد.
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۲۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید