اعضای تیم ملی کوراش تست دادند

اعضای تیم ملی کوراش تست دادند
صبح امروز ورزشکاران حاضر در سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کوراش آقایان در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، محمدحسن مجلسی مربی و سرپرست اردوی تیم ملی کوراش در خصوص اردوهای آماده سازی این تیم و آزمون های آمادگی جسمانی صبح امروز گفت: پس از پایان مسابقات کوراش قهرمانی کشور که به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد، 30 کوراش کار از سوی کادرفنی تیم ملی به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی که به میزبانی شهر بجنورد برگزار شد دعوت شدند.
در ادامه و پس از دو مرحله اردو و مسابقات انتخابی درون اردویی، به تشخیص کادرفنی 21 ورزشکار برتر جواز حضور در سومین مرحله از اردوهای این تیم را کسب کردند که این نفرات صبح امروز زیر نظر کارشناسان مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک تست دادند.
وی افزود: تمرینات این تیم طی روزهای 15 لغایت 25 بهمن ماه، زیر نظر فدراسیون ووشو و به میزبانی آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.
محمدحسن مجلسی در ادامه و ضمن قدردانی از حمایت های دکتر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، رضا نصیری نژاد رئیس انجمن کوراش ایران و کوروش خسرویار دبیر این انجمن که هر دو عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی کوراش نیز هستند، اسامی ورزشکاران اردونشین تیم را در اوزان مختلف به شرح زیر عنوان کرد:
منفی 60 کیلوگرم: حسین سعیدی برجی، علی محمدی بریمانلو و امیر محمد یزدانی
منفی 66 کیلوگرم: قاسم نوری زاده و مجید محمدی بریمانلو
منفی 73 کیلوگرم: الیاس پاکدل، حیدر زحمتکش و درضا پارسا پور
منفی 81 کیلوگرم: الیاس علی اکبری، هادی قدیمی و مهدی فتحی پور
منفی 90 کیلوگرم: مسعود قوی بازو، امید تیزتک، محمد سعیدی مدنی و تورج چناری
منفی 100 کیلوگرم: جواد مرادی، رضا عزیزی و حامد رشیدی
مثبت 100 کیلوگرم: حمیدرضا سجادی فر، فرزین شاهباز و محمد دهقان
لازم به ذکر است استاد رضا مهنان به عنوان سرمربی، محمد حسن مجلسی و قنبر قنبری به عنوان مربی، سعید رضاییان مربی بدنساز و ملکی به عنوان مدیر فنی تیم های ملی فدراسیون ووشو اعضای کادرفنی تیم ملی کوراش در این اردوها را تشکیل می دهند.
مسابقات کوراش قهرمانی آسیا_2022 طی روزهای 27 اسفند سال جاری لغایت 4 فروردین 1401 و به میزبانی شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار خواهد شد.  
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید