اردوی شبانه روزی تیم ملی جودو ناشنوایان در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود

اردوی شبانه روزی تیم ملی جودو ناشنوایان در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود
ورزشکاران دعوت شده به دومین مرحله از اردوهای تیم ملی جودو ناشنوایان، تمرینات آماده سازی خود را در قالب کارهای بدنسازی، میدانی و تخصصی جودو و جهت حضوری قدرتمند در المپیک ناشنوایان تحت هدایت فنی محمدرضا لویی مقدم سرمربی این تیم در آکادمی ملی المپیک و به صورت شبانه روزی پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، لویی مقدم در خصوص این اردو گفت: نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو ناشنوایان از 24 دی‌ماه 1400 به مدت 10روز، با حضور 14 جودوکار و به میزبانی عالی و در خور تحسین هیأت ناشنوایان خراسان رضوی و همکاری صمیمانه تربیت بدنی استان قدس رضوی برگزار شد.
وی افزود: در پایان اردوی اول، که با حضور جودوکاران عنوان‌دار پیشین و همچنین نفرات اعزامی به مسابقات جهانی فرانسه برگزار شد، 10 جودوکار برتر مسابقات درون اردویی به تشخیص کادرفنی جواز حضور در دومین مرحله  اردویی را کسب و این نفرات از 12 بهمن ماه اردوی 11 روزه و شبانه روزی خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده اند.
سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان ضمن اشاره به اینکه اردوی مذکور تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت گفت: طبق هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام گرفته و به منظور آماده سازی بهتر تیم، تصمیم گرفته شد تا با همین نفرات اردونشین و در قالب تیم ملی جودو ناشنوایان در مسابقات لیگ برتر جودو شرکت کنیم.  
وی در پایان از مساعدت دکتر کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک برای در اختیار قرار دادن هتل آکادمی ملی المپیک به اعضای این تیم، تشکر و قدردانی کرد.
مهرداد بداغی، علی سلحشور، امیر دفتری، مصطفی سفیدی، علی دهقان، حسین الله کریمی، مهرداد صیدی، علی قنبری، مسعود سفیدی و مسعود رستگار حاضرین در این اردو می باشند.
لازم به ذکر است علاوه بر محمدرضا لویی مقدم، مصطفی نمکیان و شهرام نوش آبادی به عنوان مربیان تیم ، محمد حسن مجلسی به عنوان سرپرست و امید پور اسفندیار در قالب مدیر اجرایی تیم ملی جودو ناشنوایان اعضای کادر فنی و سرپرستی را تشکیل می دهند.
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۱۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید