سرمربی تیم ملی کوراش: مصدومیت مدال آور وزن 73 – شوک بزرگی بود/ برای نخستین بار از ظرفیت کوراش کشور استفاده شده است

سرمربی تیم ملی کوراش:  مصدومیت مدال آور وزن 73 – شوک بزرگی بود/  برای نخستین بار از ظرفیت کوراش کشور استفاده شده است
سومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کوراش از روز هشتم فروردین ماه تا قبل از اعزام به اولین دوره مسابقات آسیایی ورزشهای رزمی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برپا شد .

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، خسرو دلیر سرمربی تیم ملی کوراش در خصوص برگزاری این اردوی آمادگی گفت: این اردو سومین مرحله از اردوی آمادگی این تیم می باشد که با حضور 12 نفر زیر نظر خسرو دلیر سرمربی این تیم برگزار شده است.
سرمربی تیم ملی کوراش در ادامه به مصدومیت زکریا مرادی در حین تمرین از ناحیه مچ پا اشاره کرد و گفت: روز گذشته در حین تمرین زکریا مرادی از امیدهای کسب مدال در وزن 73- دچار مصدومیت شد که به ناچار حسین قومی کوراش کار وزن 90 کیلو را جایگزین وی کردیم.
وی همچنین در ادامه ضمن اشاره  به جدایی تمرینات این تیم از تیم ملی جودو در این اردو برای نخستین بار، گفت: برای اولین بار است که از پتانسیل کوراش کشور در این تیم استفاده می شود. نفرات حاضر در این تیم پس از برگزاری مسابقات انتخابی در خراسال شمالی برگزیده شدند و برای نخستین بار تمرینات این تیم از تیم ملی جودو جدا شده است.
دلیر در پایان به حریفان اصلی این تیم در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: کشور های استقلال یافته و بخصوص ازبک ها از حریفان اصلی ما می باشند. 
وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از وضعیت آمادگی تیم به معرفی نفرات اعزامی پرداخت و گفت:  مصطفی دلیریان در وزن 60 کیلو، محسن غفار در وزن 66 کیلو، حسین قومی در وزن 90 کیلو و امین چمن پا  د  روزن 100- کیلو نفرات منتخب و اعزامی تیم ملی کوراش به این دوره از مسابقات می باشند.
شایان ذکر است تمرینات آماده سازی این تیم تا قبل از اعزام، صبح ها در سال بدنسازی آکادمی و بعد از ظهر ها در سال کبکانیان بصورت تخصصی دنبال می شود.

۱۸ فروردین ۱۳۸۸ ۱۳:۱۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید