برگزاری چهارمین کارگروه تخصصی شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک

برگزاری چهارمین کارگروه تخصصی شورای پژوهش  و نشر کمیته ملی المپیک
بیستمین جلسه شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک صبح امروز و در قالب چهارمین کارگروه تخصصی این شورا با حضور اعضای کارگروه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر ناهید کریمی دبیر شورای مذکور در ابتدای این جلسه به ارائه گزارش کاملی از فرآیند و لیست کتاب های چاپ شده، اخذ مجوز نشر و فیپا، حروفچینی، تصحیح و همچنین فرآیند درج پژوهش های مصوب در سامانه سمات و عقد قرارداد با طرفین پژوهش پرداخت.
کریمی در این خصوص اظهار داشت: با مجوز نشر کمیته ملی المپیک طی یک سال اخیر، 13 عنوان کتب مصوب و چاپ شده یا در حال ویراستاری و چاپ و همچنین سه مورد پژوهش های مصوب و دارای قرارداد انجام شده است.
اعضای شورا در ادامه جلسه، به بررسی و تبادل نظر در خصوص کتاب و پژوهش های جدید پیشنهاد شده پرداختند و در خصوص تعیین داور و فرآیند لازم، تصمیمات مقتضی صورت پذیرفت.
شایان ذکر است دکتر کیکاوس سعیدی رئیس شورا و خانم طاهره طاهریان، دکتر فریبا محمدیان، دکتر رضا قراخانلو و دکتر ناهید کریمی اعضاء کارگروه تخصصی شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک، از کیفیت و کمیت قابل توجه دستاوردهای این شورا طی یک سال اخیر ابراز رضایت کامل نموده و با توجه به فعالیت های ارزنده و موثر این شورا، مقرر گردید در جلسه بعدی هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک، گزارش کاملی از فعالیت‌های شورا توسط دکتر ناهید کریمی ارائه گردد.
لازم به ذکر است کلیه موارد بررسی و نهایی شده در کارگروه مذکور، جهت گزارش و تصویب نهایی در جلسه شورای پژوهش و نشر که اعضاء آن را علاوه بر حاضرین جلسه امروز، دکتر سید رضا صالحی امیری، دکتر سید نصراله سجادی و دکتر عباسعلی گائینی تشکیل می دهند، ارائه خواهد شد.
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۰۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید