از دستگاه های ورزشی ساخت داخل کشور در آکادمی ملی المپیک رونمایی شد

از دستگاه های ورزشی ساخت داخل کشور در آکادمی ملی المپیک رونمایی شد
با حضور دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک، دکتر رضا قراخانلو مشاور علمی و پژوهشی رئیس کمیته ملی المپیک و دکتر شریف نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، مراسم رونمایی از دستگاه های ورزشی ساخت داخل کشور که به تازگی به تجهیزات سخت افزاری در آکادمی ملی المپیک افزوده شده انجام شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، با توجه به پیشرفت علم در ورزش و نیاز به بروزرسانی دستگاه‌های ورزشی برای ارائه خدمات مناسب تر به قهرمانان رشته های مختلف ورزشی، آکادمی ملی المپیک به عنوان مرکزی علمی، فنی و تخصصی در زمینه ارائه خدمات تمرینی به ورزشکاران، همه ساله و به منظور بروزرسانی امکانات سخت افزاری این مجموعه، اقدام به خریداری و تجهیز سالن های تمرینی خود می نماید.
در همین راستا و ضمن حمایت های دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، با حضور دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک و دکتر شریف نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، از دستگاه های ورزشی عکس العمل هوشمند و دستگاه اختصاصی تمرینات مچ پای ساخت مخترعین داخل کشور و مورد حمایت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، در آکادمی ملی المپیک رونمایی شد.  
دکتر کیکاوس سعیدی در جریان این مراسم، ضمن بیان اینکه حلقه اتصال کمیته و آکادمی ملی المپیک با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی برقرار شده است گفت: ما مجموعه پژوهشگاه که صمیمانه و در زمینه کارهای دانش بنیان با ما همکاری می کند را در کنار خودمان می بینیم.
دکتر سعیدی افزود: ما امید داریم با استمرار این همکاری ها، به هدف اصلی ما که همانا تبدیل شدن آکادمی به عنوان مرجعی علمی، تخصصی و حرفه ای در ورزش است برسیم.
شایان ذکر است محمدرضا اویسی معاونت آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک، دکتر سید شمس الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی و دکتر مرتضی بهرامی نژاد مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی به همراه دکتر شریعت زاده معاونت فناوری پژوهشگاه و همچنین مهندس هوش افزا و دکتر قربانی از مسئولین پژوهشگاه، دیگر حاضرین مراسم مذکور را تشکیل دادند.
 
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۳۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید