دعوت شدگان به تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان تست آمادگی جسمانی دادند

دعوت شدگان به تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان تست آمادگی جسمانی دادند
ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان که تمرینات خود را زیر نظر سرمربی جدید این تیم پیگیری می کنند، در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر مهران احدی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان در خصوص آزمون مذکور و اردوهای آماده سازی این تیم گفت: در راستای برنامه های راهبردی که برای این تیم برنامه ریزی و در نظر گرفته شده، 10 ورزشکار برتر رنکینگ ملی در رده سنی نوجوانان با هدف نخبه پروری و تربیت بازیکنان حرفه ای در این رده، جهت حضور در اردوی تیم ملی دعوت شدند که این نفرات در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
وی افزود: در راستای همین برنامه های راهبردی، از اردوهای مقطعی برنامه ریزی شده ای برای کنترل سالیانه بازیکنان استفاده می‌کنیم. البته علاوه بر نظارت و ارزیابی کادرفنی در این اردوها و آشنایی با نقاط ضعف و قوت ملی پوشان، ضمن ارائه برنامه تمرینی، این عزیزان در شهرهای خود هم مانیتور (پیگیری) می شوند.
احدی در پایان از دیگر همکاران خود در کمیته های مختلف فدراسیون مانند کمیته آمادگی جسمانی با مدیریت جواد شفیعی و کمیته پزشکی با مسئولیت دکتر پریسا صمدی به جهت آماده سازی این تیم تشکر و قدردانی کرد.
رضا شریعتی، سامران کریمی، سینا قریشیان، امیرپارسا معصومی، محمدرضا نشاطی، بنیامین فرجی، محمدحسن حبیبی، کمیل نیک نژاد، نیما نقوی و علی اصغر سربخشیان نفرات دعوت شده به این اردو را تشکیل می دهند.
شایان ذکر است علاوه بر مهران احدی، دکتر رضا بهدری به عنوان مربی بدنساز، رضا وفایی به عنوان مربی و کیوان رمضانی سرپرست اردو، دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم را تشکیل می دهند.
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۴:۱۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید