میزان همکاری و مشارکت با کمیسیون اخلاق، نشان دهنده تقید فدراسیون ها به مقوله اخلاق در ورزش کشور می باشد

میزان همکاری و مشارکت با کمیسیون اخلاق، نشان دهنده تقید فدراسیون ها به مقوله اخلاق در ورزش کشور می باشد
صبح امروز اولین نشست هم اندیشی معرفی رفتار اخلاقی ورزش سال، با حضور نمایندگان فدراسیون های ورزشی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در ابتدای این نشست، رئیس کمیسیون اخلاق ضمن ارائه گزارشی مختصر از فعالیت ها و مجموعه اقدامات انجام گرفته در کمیسیون، در خصوص ضرورت پرداختن به مقوله اخلاق و همچنین اهداف و فرآیند انتخاب رفتار اخلاقی سال ورزش کشور  مطالبی را بیان کرد.  
وی با اشاره به کم توجهی های صورت گرفته به مقوله اخلاق در ورزش کشور، میزان همکاری و مشارکت فدراسیون ها و رسانه ها با کمیسیون اخلاق را یکی از شاخص های مهم مقید بودن به ترویج ارزش‌های اخلاقی عنوان کرد.
در ادامه نشست، هر یک از نمایندگان حاضر در جلسه،‌ ضمن تأکید بر ضرورت پرداختن به موضوع اخلاق در ورزش کشور، پیشنهادات خود در رابطه با انتخاب رفتار اخلاقی سال ورزش کشور را بیان نموده و خواستار تداوم برگزاری این نشست ها با موضوع اخلاق شدند.
در خاتمه، اقای احسان هداوند به عنوان دبیر همایش معرفی و مقرر گردید رفتارهای اخلاقی در چهار بخش ورزشکاران، فدراسیون ها، باشگاه‌ها و هیأت های ورزشی تا ۲۵ بهمن ماه برای دبیرخانه همایش ارسال شود .
شایان ذکر است نمایندگان فدراسیون های ووشو، سه گانه، ورزشهای دانش آموزی، ورزشهای دانشجویی، شنا شیرجه و واترپلو، تکواندو، هاکی، انجمن های ورزشی، فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، تنیس روی میز، اسکواش، ورزشهای کارگری، سوارکاری، چوگان و روستایی و عشایری در این نشست حضور داشتند.
همچنین نمایندگانی از وزارت ورزش و جوانان ،سازمان بسیج ورزشکاران، معاونت فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک، معاونت فرهنگی کمیته ملی المپیک نیز از دیگر حاضرین این نشست بودند.
گفتنی است فدراسیون های فوتبال، والیبال، کشتی، بسکتبال، ورزش های همگانی، وزنه برداری، تیراندازی، کاراته، ورزش های رزمی و جودو نیز از جمله فدراسیون های غائب امروز بودند.
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۴۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید