تا قبل از اعزام به مسابقات آسیایی" اردوی رزمی کاران در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد

تا قبل از اعزام به مسابقات آسیایی"  اردوی رزمی کاران در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد
سومین اردوی تیمهای کیک بوکسینگ، موی تای و جوجیتسو از 15 فروردین ماه تا دوم اردیبهشت ماه به منظور کسب آمادگی بیشتر جهت حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی ورزش های رزمی آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 21 نفر از اعضاء تیم های ملی این سه رشته رزمی زیر نظر امیر همسایه در رشته جوجیستو، علی غفاری در رشته کیک بوکسینگ و علی مهین ترابی در رشته موی تای اردوی آمادگی خود را تا زمان اعزام در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز کردند.
پرویز مرادی سرپرست اردوهای تیم های ملی فدراسیون ورزش های رزمی در خصوص تعداد نفرات اعزامی به این مسابقه و آخرین وضعیت آمادگی تیم گفت: در رشته موی تای 5 نفر آقا و 4 نفر خانم، در رشته جوجیتسو 3 نفر آقا و 2 نفر خانم و در رشته کیک بوکسینگ 5 نفر آقا و 2 نفر خانم به این مسابقات اعزام خواهند شد.
وی ادامه داد: ملی پوشان رزمی کار حاضر در این اردو از آمادگی خوبی برخوردار هستند. تیم موی تای کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان در سال 86 در تایلند به مقام قهرمانی دست یافت و در مسابقات آسیایی داخل سالن ماکوئو در همان سال در تایلند به مقام سوم دست یافتند همچنین در مسابقات جهانی که در کره جنوبی سال گذشته برگزار شد به نتایج خوبی دست یافت و در دو رده آقایان و بانوان موفق به کسب یک طلا، چهار نقره و شش برنز گردید که امیدواریم با این سطح آمادگی در مسابقات پیش روی نیز بتوانیم به مقام های بهتری دست یافته و موفقیت های گذشته را تکرار نماییم. 

مرادی در ادامه در خصوص مهم ترین رقیب کاروان رزمی کار کشورمان در این دوره از مسابقات اظهار داشت: با توجه به امتیاز میزبانی، تیم تایلند مهم ترین رقیب ایران در این دوره از رقابتها محسوب می شود.
سرپرست اردوهای تیم های ملی فدراسیون ورزش های رزمی در ادامه خاطر نشان کرد: وضعیت تیم های رزمی پس از استقلال این فدراسیون بسیار دگرگون شده است بطوریکه طی چند سال اخیر رشته های ورزش های رزمی فدراسیون منجمله موی تای ، کیک بوکسینگ، پانکریشن و جوجیتسو توانسته است نتایج بسیار خوبی را در رقابتهای مختلف جهانی و آسیایی کسب نماید.

گفتنی است اولین دوره بازی های آسیایی ورزش های رزمی 5 الی 13 اردیبهشت ماه در شهر بانکوک تایلند برگزار می شود.

۱۸ فروردین ۱۳۸۸ ۱۲:۱۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید