آغاز اولین اردوی بوکسور های ملی پوش در سال جدید در آکادمی ملی المپیک

آغاز اولین اردوی بوکسور های ملی پوش در سال جدید در آکادمی ملی المپیک
اولین اردوی آمادگی تیم ملی بوکس در سال جدید در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با 23 بازیکن از صبح روز 15 فروردین ماه آغاز و تا روز پنجشنبه 20 فروردین ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، غلامرضا کریمی سرپرست تیم ملی بوکس در خصوص برگزاری این اردو اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این اردو کسب آمادگی بیشتر برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیایی که تیرماه سالجاری در کشور چین و مسابقات جهانی که شهریور ماه در کشور ایتالیا برگزار می شود می باشد. 
کریمی ادامه داد: به همین منظور این تیم در تاریخ 23 فروردین ماه در تورنمنت تدارکاتی جام احمد کومرت که در کشور ترکیه برگزار می شود شرکت خواهد کرد.
وی در ادامه در خصوص سطح این تورنمت و نفرات اعزامی گفت: در این مسابقه که از تورنمنت های معتبربین المللی است و با حضور تیم های مطرح از کشورهای آسیایی و اروپایی برگزار می شود  15 بوکسور در 11 وزن  شرکت خواهند کرد.
کریمی همچنین در خصوص آخرین وضعیت آمادگی تیم گفت: این تیم بخصوص پس از تورنمنت جام فجر که در نیمه دوم اسفندماه و با حضور تیم های آسیایی و اروپایی برگزار شد به سطح آمادگی مطلوبی دست یافته است که امیدواریم با شرکت در این تورنمنت تدارکاتی خود را برای شرکت درمسابقات قهرمانی آسیایی آماده تر نماییم.
شایان ذکر است تیم ملی بوکس کشور مان از 17 اردیبهشت ماه نیز به مدت 15 روز  اردویی مشترک را در کشور اوکراین با تیم ملی این کشور برگزار خواهد کرد.
۱۶ فروردین ۱۳۸۸ ۰۹:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید