کارگاه پیشگیری از آسیب های ورزشی همسترینگ برگزار شد

کارگاه پیشگیری از آسیب های ورزشی همسترینگ برگزار شد
صبح امروز و توسط دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک، کارگاه غیرحضوری پیشگیری از آسیب های ورزشی همسترینگ برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، این کارگاه با هدف آگاهی بخشی به مربیان ، ورزشکاران و دانشجویان رشته آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، جهت تشخیص عارضه ، توانبخشی و بازگشت به ورزش و نهایتاً کاهش میزان آسیب همسترینگ در قهرمانان و با حضور 40 شرکت کننده علاقمند به این مبحث برگزار شد.
لازم به ذکر است، کارگاه مذکور با تدریس دکتر مصطفی زارعی و دکتر فرزانه ساکی که تحقیقات زیادی در این زمینه از آنها در مجلات معتبر چاپ شده  است برگزار شد.
از مهمترین مباحثی که توسط اساتید این کارگاه غیرحضوری به شرکت کنندگان ارائه شد می توان به این موارد اشاره کرد: معرفی عضله، مکان آسیب، انواع آسیب ، اپیدمیولوژی، راه های تشخیص و آزمون های مربوطه و تمرینات توانبخشی  و بازگشت به ورزش پس از ایجاد آسیب.
شایان ذکر است، دکتر زارعی و دکتر ساکی در طول جریان برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب های ورزشی همسترینگ که از 5 امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک برخوردار بود، پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان بودند.
۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۰۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید