اعلام تاریخ نهایی برگزاری آزمون ورودی دوره عالی مربی بدنساز آکادمی ملی المپیک در سال 1400

اعلام تاریخ نهایی برگزاری آزمون ورودی دوره عالی مربی بدنساز آکادمی ملی المپیک در سال 1400
تاریخ نهایی برگزاری آزمون ورودی دوره عالی مربی بدنساز (تئوری و عملی) در سال 1400 و در دو بخش آقایان و بانوان اعلام شد.

آزمون تئوری ورودی دوره مذکور در هر دو بخش آقایان و بانوان در تاریخ 19 آبان و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.
همچنین آزمون عملی آقایان و بانوان ساکن شهرستان پس از پایان آزمون تئوری در همان تاریخ 19 آبان، آزمون عملی آقایان ساکن تهران 20 آبان و آزمون عملی بانوان تهرانی نیز 26 آبان برگزار می شود.

form
لازم به ذکر است طبق اعلام قبلی، شرط اصلی حضور در آزمون ورودی، شرکت در کارگاه ها و دوره های برگزار شده در آکادمی ملی المپیک (ستاره دار) طی سال های 1398،  1399 و 1400 (طبق شرایط و مندرجات در جدول برنامه ها) می باشد.
مقتضی است افراد واجد شرایط حداکثر تا پایان وقت اداری (14:30) روز 10 آبان ماه، فرم پیوست را تکمیل و به آدرس ایمیل: olympicacademy2002@yahoo.com   ارسال نمایند.
شایان ذکر است کلیه شرکت کنندگان باید دارای 100 امتیاز لازم باشند. چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام، عدم صحت اطلاعات مربوط به این امتیازات محرز گردد، از ادامه حضور شخص خاطی در این دوره حتی بعد از قبولی در آزمون ورودی ممانعت بعمل خواهد آمد.
"منابع آزمون ورودی بیست و هشتمین دوره مربی بدنساز آکادمی ملی المپیک"
آزمون تئوری:
کتاب علم تمرین، دکتر عیدی علیجانی، انتشارات حتمی
از فصل اول تا انتهای فصل 7 و بصورت تستی چهار گزینه ای برگزار می گردد.
آزمون عملی:
1) آزمون دویدن 540 متر ( نمره دهی بر اساس نورم های مرکز)
2) آزمون دو مارپیچ تعدیل شده ایلی نویز ( نمره دهی بر اساس نورم های مرکز)
3) انجام حرکت دو ضرب با هالتر
4) ارائه یک تمرین دلخواه روی نردبان چابکی ( بررسی کیفی)
واریز هزینه شرکت در آزمون ورودی به مبلغ 000/500 ریال (معادل پنجاه هزار تومان) است که تا پیش از آغاز آزمون به حساب شماره 6739492886 (بانک ملت، شعبه دولت و به نام کمیته ملی المپیک) واریز و فیش واریزی در روز برگزاری آزمون تحویل گردد.
ساعت آغاز آزمون تئوری، 9 صبح تاریخ 19 آبان 1400 در آکادمی ملی المپیک می باشد و حضور متقاضیان نیم ساعت پیش از آغاز آزمون الزامی است.

۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۱۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید