در دومین همایش ملی مدیریت در مبارزه با دوپینگ مطرح شد: اصلاح مدیریت اجرایی و انسانی در مبارزه با دوپینگ وظیفه ملی است

در دومین همایش ملی مدیریت در مبارزه با دوپینگ مطرح شد:  اصلاح مدیریت اجرایی و انسانی در مبارزه با دوپینگ وظیفه ملی است
دومین همایش ملی مدیریت در مبارزه با دوپینگ به همت سازمان منطقه ای مبارزه با دوپینگ آسیای مرکزی (رادوکا)، با حضور روسا و پزشکان فدراسیونها، امروز 12 اسفند ماه در آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، دکتر محمد رضا شریف دبیر کل دفتر سازمان منطقه ای مبارزه با دوپینگ آسیای مرکزی در مراسم افتتاحیه این همایش اظهار کرد: دومین همایش ملی مدیریت در مبارزه با دوپینگ با هدف مطالعه پیرامون اصلاح مدیریت اجرایی و انسانی در ساختار اصولی برپا شده است و سعی داریم مدل های ساختاری در اصلاح مدیریت  ونیروی انسانی در قالب یکپارچه تعریف شوند.
وی افزود: مدیریت باید به طور کاربردی در بخش نیروی انسانی فعال شود تا شناسایی مشکلات و ضعفها به بن بستهای خواسته یا ناخواسته مبارزه با دوپینگ نرسیم.
دکتر شریف اصلاح ساختارها در مدیریت نیروی انسانی یک وظیفه ملی خواند وگفت: با توجه به اینکه در آینده نزدیک ساختار نوین مبارزه با دوپینگ ایران آغاز بکار خواهد کرد در این راستا باید به سمت بهینه کردن مدیریت اجرایی و انسانی گام برداشت و اصلاحات ساختاری در زمینه به جد پی گیری کرد.
وی با اشاره به اینکه، در سال گذشته نیز این همایش با هدف بررسی ساختار موجود مدیریتی مبارزه با دوپینگ کشور وارائه مدل استاندارد ساختاری بر اساس معیارهای آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ برپا شده بود، دومین همایش ملی مدیریت در مبارزه با دوپینگ در این راستا برگزارشده است.


همچنین، دکتر عبدالرضا ساور،  معاون فرهنگی ،حقوقی و امور مجلس سازمان تربیت بدنی در این همایش اظهار کرد: مبارزه با دوپینگ برای تمامی جامعه ورزش و سیستم هایی که هدایت جوانان را برعهده دارند از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی افزود: مبارزه با دوپینگ از این نظر اهمیت دارد که سلامت جوانان به خطر نیفتد تا اینکه از شکل گیری رقابتهای ناسالم جلوگیری کرد. 
دکتر ساور با تاکید براینکه نباید در این زمینه از سیستم های بین المللی عقب بمانیم گفت: در حال حاضر با توجه داشتن موقعیت منطقه ای می توانیم به تقویت این زمینه بپردازیم.
وی توجه به مقوله فرهنگی مبارزه با دوپینگ افزود: خوشبختانه سازمان تربیت بدنی به این مساله توجه ویژه داشته است و این موضوع به طور جدی در دستور کار قرار دارد.
معاون فرهنگی، حقوقی و امور مجلس سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه ایران در زمینه مبارزه با دوپینگ یکی از کشورهای فعال دنیا به شمار می آید، گفت: امیدواریم با آگاهی بیشتر جوانان و ورزشکاران با این مساله زمینه دوپینگ از میان رود.        

۱۲ اسفند ۱۳۸۷ ۱۲:۳۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید