فردا برگزار می شود: دومین همایش ملی مدیریت در مبارزه با دوپینگ

فردا برگزار می شود:  دومین همایش ملی مدیریت در مبارزه با دوپینگ
دومین همایش ملی مدیریت در مبارزه با دوپینگ به همت سازمان منطقه ای مبارزه با دوپینگ آسیای مرکزی (رادوکا) فردا 12 اسفند ماه در آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک برگزار می شود.
ه گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، این همایش با هدف مطالعه پیرامون اصلاح مدیریت اجرایی و انسانی در ساختار اصولی برگزار می شود.
دکتر محمدرضا شریف دبیر کل دفتر سازمان منطقه ای مبارزه با دوپینگ آسیای مرکزی (رادوکا) در خصوص برگزاری این همایش یک روزه گفت:  در سال گذشته نیز این همایش با هدف بررسی ساختار موجود مدیریتی مبارزه با دوپینگ کشور وارائه مدل استاندارد ساختاری بر اساس معیارهای آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ برپا شد که دومین دومین همایش ملی مدیریت در مبارزه با دوپینگ  در این راستا برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد:  با توجه به اینکه ساختار نوین مبارزه با دوپینگ ایران به تایید رئیس سازمان تربیت بدنی رسیده است و جامعه ورزش در انتظار اجرا شدن آن در سال آینده است، در این راستا باید به سمت بهینه کردن مدیریت اجرایی و انسانی گام برداشت به همین منظور محوریت  این همایش برمبنای مدیریت در مبارزه با دوپینگ است.
شریف در پایان افزود: روسا و پزشکان فدراسیونها از شرکت کنندگان این همایش می باشند .
گفتنی است در پایان  این همایش گواهینامه معتبر(RADOCA) اعطاء می شود. 
دومین همایش ملی مدیریت در مبارزه با دوپینگ فردا از ساعت 9 صبح با حضور دکتر عبدالرضا ساور معاون فرهنگی ،حقوقی و امور مجلس سازمان تربیت بدنی در محل آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک گشایش می یابد.
۱۱ اسفند ۱۳۸۷ ۱۱:۴۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید