اعضای تیم ملی جودو نیروهای مسلح تست دادند

اعضای تیم ملی جودو نیروهای مسلح تست دادند
20 جودوکار دعوت شده به چهارمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جودو نیروهای مسلح، در آزمون‌های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جودو نیروهای مسلح جهت حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی نظامیان جهان، از 11 مرداد ماه 1400 و با دعوت از 35 جودوکار برتر مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
در ادامه و پس از سپری شدن سه مرحله اردو که با رقابت‌های انتخابی و درون اردویی همراه بود، 20 جودوکار جواز حضور در چهارمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی این تیم را کسب کردند که این نفرات صبح امروز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، زیر نظر محمدحسن مجلسی مدیرفنی تیم ملی جودو نیروهای مسلح در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
لازم به ذکر است چهارمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی این تیم که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و اختصاص به تمرینات تخصصی و بدنسازی دارد، از 14 شهریورماه در آکادمی ملی المپیک آغاز و به مدت 11 روز ادامه خواهد داشت.
اسامی اردونشینان این تیم که تا روز اعزام به مسابقات مذکور، شش مرحله اردوی دیگر را پیش رو خواهند داشت عبارت است از:
منفی 60 کیلوگرم: کیوان مهدی‌زاده و محمد‌حسین شیخ الاسلام.
منفی 66 کیلوگرم:  قاسم نوری‌زاده، محمدصادق طاهری و علی‌جواد اصفهانی.
منفی 73 کیلوگرم: میثم نبئی، غفار میرزایی و محمدرضا صدیقی.
منفی 81 کیلوگرم: علی زروندی، نعمت سالاری و مهدی فتحی‌پور.
منفی 90 کیلوگرم: امید بدری زاده، محمد کریمی زاده و وحید نوری.
منفی 100 کیلوگرم: عمران قراگوزلو، آرمان صابری و مجید حسنی.
مثبت 100 کیلوگرم: مصطفی آهن‌فروش، حسین سلیم‌پور و حمیدرضا ملک‌زاده.
شایان ذکر است اسامی کادرفنی و سرپرستی تیم ملی جودو نیروهای مسلح در اردوهای مذکور به شرح زیر است:
فرشاد نجفی‌پور رئیس هیأت جودو نیروهای مسلح و رئیس کمیته جودو سیزم، محمدحسن مجلسی (مدیر فنی)، علی بوستان‌افروز (سرپرست)، رضا باقری، عزت‌الله صدیقی، محمد خواجه‌بافقی، محمدباقر باقرزاده، ایرج حاتمی و سید ابراهیم حمیدی (مربیان)، جواد شفیعی (مشاور عالی بدنساز)، حیدر محمدی (مربی بدنساز) و نجاتی (روانشناس).
مسابقات جودو قهرمانی نظامیان جهان از 16 آبان‌ماه سال جاری و به میزبانی فرانسه آغاز خواهد شد و تیم ایران با ترکیبی هفت نفره به همراه کادرفنی و محمد خانی اسفند آبادی (داور دعوت شده به مسابقات) راهی این رویداد بین‌المللی خواهد شد.   
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۴:۲۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید