افتتاح سالن فانکشنال آکادمی ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان

افتتاح سالن فانکشنال آکادمی ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان
سالن فانکشنال آکادمی ملی المپیک با حضور دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک و همچنین اعضای هیات اجرایی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و به نقل از کمیته ملی المپیک، وزیر ورزش و جوانان پس از حضور در آکادمی ملی المپیک و بازدید از امکانات این مجموعه، سالن فانکشنال آکادمی ملی المپیک را افتتاح کرد.
این سالن منحصر به‌فردترین سالن فانکشنال ایران با کلیه تجهیزات لازم برای این روش تمرینی است. تمرینات فانکشنال علاوه بر اینکه بر روی عملکرد ورزشکاران تأثیر بسیار مثبتی دارد و باعث توسعه صد در صدی عملکرد آنان می‌شود، در کاهش بروز آسیب دیدگی های ورزشکاران نیز موثر است.
شایان ذکر است پیش از مراسم افتتاحیه، دکتر حمید سجادی ضمن بازدید از مجموعه آکادمی ملی المپیک، با ملی‌پوشان جوجیتسو و اعضای تیم ملی جودو ناشنوایان که در حال آماده سازی برای رویدادهای پیش روی خود بودند، دیدار و گفتگو کرد.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه در جلسه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک که در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد نیز حضور یافت.
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ۰۷:۴۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید