دهمین دوره تربیت مربی مهارت‌های ذهنی

دهمین دوره تربیت مربی مهارت‌های ذهنی
مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری دهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی در پاییز سال جاری کرده است.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، با توجه به نقش مهارت های ذهنی در شکوفایی توانمندی های بدنی، تکنیکی، و تاکتیکی ورزشکاران به ویژه در شرایط دشوار مسابقات و با عنایت به اینکه ورزش کشور به افراد توانمند در حوزه مشاوره روان شناختی نیاز مبرمی دارد، آکادمی ملی المپیک در نظر دارد دهمین دوره تربیت مربی مهارتهای ذهنی را در پاییز سال 1400 برگزارکند.
 نظر به تخصصی بودن محتوای دوره و حساسیت نقش مربی مهارت های ذهنی، صلاحیت متقاضیان از طریق مدارک و مصاحبه حضوری که در تاریخ 24 شهریور به عمل خواهد آمد  بررسی خواهد شد.
مدت دوره جمعاً 400 ساعت، که از 100 ساعت آموزش نظری و 300 ساعت کارورزی تشکیل شده است و زمان برگزاری کلاس های نظری، از تاریخ 7 مهرماه الی 10 دیماه، روزهای چهارشنبه از ساعت 9 تا 17می باشد.
لازم به ذکر است افرادی که دوره نظری را با موفقیت به پایان برسانند، از دیماه وارد مرحله کارورزی خواهند شد.
اسامی پذیرفته شدگان برای ورود به دوره، 27 شهریور ماه و از طریق سایت آکادمی ملی المپیک اطلاع رسانی خواهد شد.
شایان ذکر  است به افرادی که موفق به اتمام دوره شوند، گواهینامۀ مربیگری مهارتهای ذهنی اعطاء می شود.
متقاضیان حضور در دوره مذکور به منظور آشنایی با شرایط و مشخصات دوره به فایل پیوست (بروشور دوره) مراجعه نمایند.

 

علاقمندان فرم زیر را دانلود و پس از تکمیل، به آدرس ایمیل olympicacademy2002@yahoo .com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر، روزهای زوج با شماره 26216191 (مرکز روانشناسی ورزشی) تماس حاصل نمایند.

 

۲۰ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۳۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید