کارگاه روان‌شناسی شیوه تفکر در زندگی، تمرین و مسابقه

کارگاه روان‌شناسی شیوه تفکر در زندگی، تمرین و مسابقه
کارگاه روان‌شناسی شیوه تفکر در زندگی، تمرین و مسابقه برگزار شد
کارگاه غیرحضوری شیوه تفکر در زندگی، تمرین و مسابقه توسط مرکز روان‌شناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک و با تدریس دکتر مجدالدین مستعان برگزار شد.
دکتر مستعان در خصوص مباحثی که در این کارگاه یک روزه به شرکت‌کنندگان ارائه شد گفت: ما در ابتدای این کارگاه تعاریفی را برای ذهن، احساس و ادراک، فکر، هیجان، رفتار و واکنش گفتیم و در ادامه ضمن بیان تفاوت بین فکر و تفکر، ارتباط شخصیت، ژنتیک و تفکر را مورد بررسی قرار دادیم.
وی افزود: در خصوص افکار منفی و تفکر درباره آنها و همچنین فیلترهای ذهنی که باعث می شود افکار ما به صورت منفی شکل بگیرد توضیحاتی را ارائه کردیم و در ادامه به بیان یک نمونه از آزمون‌های موجود در رابطه با کنترل افکار پرداخته شد.
دکتر مجدالدین مستعان افزود: ارائه راهکارهای مختلف در خصوص سازگاری با افکار منفی، آگاهی و پذیرش، نظم ذهنی، کنترل ارتباطات مجازی و حضوری، تکنیک‌های به چالش کشیدن افکار منفی و تکنیک‌های حل مسئله درباره افکار منفی ، آرام‌سازی و خودگویی، نقش الگوهای ورزشی و غیرورزشی در تفکر ورزشکاران، مربیان و مسئولان چه در زندگی عادی و چه در تمرین و مسابقه از دیگر موضوعاتی بود که به آنها اشاره شد.
لازم به ذکر است در پایان این کارگاه که از 5 امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک برخوردار بود، دکتر مستعان طبق روال گذشته خود در کارگاه‌های آموزشی که تدریس آنها را بر عهده دارد، به ارائه توضیحاتی در خصوص سواد زیستی به عنوان رکن سوم المپیک پرداخت.
۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۵۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید