بازدید متولیان ورزش کشور از اردوی آماده سازی تیم های ملی کاراته آقایان و بانوان در آکادمی ملی المپیک

بازدید متولیان ورزش کشور از اردوی آماده سازی تیم های ملی کاراته آقایان و بانوان در آکادمی ملی المپیک
وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از اردوی آماده سازی تیم های ملی کاراته آقایان و بانوان در آکادمی ملی المپیک بازدید و از نزدیک در جریان شرایط آماده سازی این تیم ها برای حضور در المپیک توکیو قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در ابتدای این بازدید ضمن بیان اینکه تیم ملی کاراته برای کسب سهمیه المپیک توکیو مسیر بسیار دشواری طی کرده است گفت: متأسفانه ما در این آوردگاه مهم بین المللی، عسگری را که یکی از بهترین، با اخلاق ترین و نجیب ترین ورزشکاران این رشته است را به دلیل یک اشتباه کوچک در اختیار نخواهیم داشت.
وی با اشاره به ظرفیت بالای کاراته ایران افزود: انشاالله در المپیک‌ توکیو به دنبال بهترین نتیجه هستیم و  امیدواریم سجاد گنج زاده، حمیده عباسعلی و سارا بهمنیار بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشند.
در ادامه و پس از صحبت های سرمربیان و کاپیتان های هر دو تیم، دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این موضوع که کاراته در دو سال گذشته سختی های زیادی را برای کسب سهمیه المپیک متحمل شده است خطاب به اردونشینان این تیم ها گفت: ما امروز در این جمع حاضر شدیم تا به شما بگوییم مجموعه ورزش فارغ از هر نتیجه ای که در المپیک کسب کنید در کنار شماست و همگی شما عزیزان از نظر ما قهرمان هستید.
وی در ادامه تشکر ویژه ای از ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی که در روزهای پایانی کسب سهمیه المپیک از رسیدن به المپیک بازماند و هم اکنون با روحیه بالای خود در تمرینات حضور دارد گفت: این رفتار پورشیب موجب شده وی نه تنها برای کاراته بلکه برای کل جامعه ورزش کشور الگو باشد.
وزیر ورزش و جوانان در پایان ابراز امیدواری کرد کاراته ایران با دعای خیر مردم در بازی های المپیک توکیو بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان  دهد.

۱۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۵:۰۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید