دومین وبینار آشنایی با "حفاظت از ورزشکاران در مقابل آزار، اذیت و سوء‌استفاده در ورزش"

دومین وبینار آشنایی با "حفاظت از ورزشکاران در مقابل آزار، اذیت و سوء‌استفاده در ورزش"
دومین وبینار آشنایی با "حفاظت از ورزشکاران در مقابل آزار، اذیت و سوء‌استفاده در ورزش" ویژه ورزشکاران ملی برگزار شد.
دومین وبینار آشنایی با "حفاظت از ورزشکاران در مقابل آزار، اذیت و سوء‌استفاده در ورزش" ویژه ورزشکاران ملی برگزار شد.
بر اساس توصیه کمیته بین المللی المپیک، دستورالعمل های مربوط، شورای حفاظت از ورزشکاران در مقابل آزار، اذیت و سوء استفاده در ورزش در سال 1398 با ریاست دکتر صالحی امیری و هدایت دکتر رضا قراخانلو تشکیل شد. شورای مذکور که متشکل از روسای کمیسیون های مختلف کمیته ملی المپیک، معاونین توسعه ورزش قهرمانی و توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، اساتید برجسته و صاحب نظر می باشد، اقدام به برگزاری جلسات متعدد مشورتی و سیاست گذاری، برنامه ریزی و جمع بندی های لازم نمود و در ادامه فعالیت های خود را بر اساس ،تأکید بر پیش گیری، آموزش و اطلاع رسانی به خانواده بزرگ ورزش کشور به خصوص ورزشکاران ملی پایه گذاری نمود.
برگزاری دومین وبینار آشنایی با "حفاظت از ورزشکاران در مقابل آزار، اذیت و سوء‌استفاده در ورزش"  ویژه ورزشکاران ملی یکی از این فعالیت هاست که با استقبال و حضور 55 ورزشکار از رشته های مختلف ورزشی شکل گرفت.
بخشی از اقدامات ارزنده و موثر این شورا، ترجمه و چاپ دستورالعمل کمیته بین المللی المپیک در این زمینه و انتشار آن بین مخاطبین مختلف به خصوص فدراسیون های ورزشی و کمیسیون های مربوط، تدوین دفترچه معرفی شورا و اهداف آن و اطلاع رسانی ازطریق وب سایت و نیز در جلسات مختلف ، برنامه ریزی و برگزاری دو وبینار برای مدیران ورزشی و ورزشکاران ملی، تدوین بروشور دو زبانه اطلاع رسانی برای ورزشکاران المپیکی 2020 توکیو، تشکیل جلسه و رسیدگی به موارد مراجعه شده طی مراحل مختلف مشورتی، روانشناسی و حقوقی، ... می باشد.
دبیر خانه شورای مذکور با دبیری خانم دکتر ناهید کریمی، هم اکنون در آکادمی ملی المپیک مستقر بوده و ورزشکاران و علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به شماره ها و آدرس الکترونیکی زیر تماس داشته باشند:
تلفن تماس: 26216198-021
ایمیل: safeathlete.i.r.olympic@gmail.com
وبسایت: http://academy.olympic.ir/


۱۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۲۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید