همایش ملی مدیریت ورزشی آغاز به کار کرد / رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک: مسائل علمی دغدغه مدیران ورزش کشور است

همایش ملی مدیریت ورزشی آغاز به کار کرد /  رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک:   مسائل علمی دغدغه مدیران ورزش کشور است
همایش ملی مدیریت ورزشی با تاکید بر سند چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران با حضور مهندس علی آبادی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی وکمیته ملی المپیک، بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و جمعی ازمدیران، دست اندرکاران ورزش کشور صبح امروز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، در ابتدای این مراسم دکتر مهرزاد حمیدی، رئیس آکادمی ملی المپیک ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این کنگره، اظهارکرد: در شرایط فعلی دغدغه مدیران ورزش کشور عمدتا از جنس حوزه علمی مدیریت در این عرصه است.
وی افزود: مسائلی مانند آمایش سرزمین، افزایش سرانه فضای ورزش کشور، نظام استعدیابی و مسیر قهرمانی، اتاق فکر و نظام جامع ورزش کشور و مسائل روز ورزش از جمله مسائل مدیریتی به شمار می آید.
دکتر حمیدی با ابراز امیدواری از اینکه برگزاری این همایش بتواند پاسخ گوی نیاز مدیران ورزشی کشور باشد، تاکید کرد: به طور قطع همایش سال آینده با تکیه بر مساله شناسی در مدیریت ورزشی وارائه راهکارهای کاربردی برای رفع مشکلات مدیریت ورزش کشور برگزار خواهد شد.
رئیس آکادمی ملی المپیک با اشاره به اینکه باید بر اساس سند چشم انداز 20 ساله کشور، ایرانی فعال و با نشاط داشته باشیم و این امر نیز با تکیه بر ورزش های همگانی محقق می شود، گفت: در تلاشیم تا ورزشهای همگانی در عموم افراد ایرانی توسعه یابد و هر فرد ایرانی ورزش را برنامه روزانه خود قرار دهد.
وی افزود: در ورزش قهرمانی نیز باید بر اساس این سند در میان کشورهای منطقه مقام اول را کسب کنیم که آکادمی ملی المپیک نیز در این مسیر گام برمی دارد.

 

۳۰ بهمن ۱۳۸۷ ۱۱:۲۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید