پیگیری تمرینات آماده سازی تیم ملی بوکس در آکادمی ملی المپیک

پیگیری تمرینات آماده سازی تیم ملی بوکس در آکادمی ملی المپیک
14 بوکسور حاضر در نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بوکس در سال جدید، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس که خود را مهیای حضور در آوردگاه آسیایی این رشته ورزشی می کنند، از 14 فروردین ماه 1400 تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در آکادمی ملی المپیک و سالن بوکس احمد ناطق نوری آغاز کرده اند.
 امید احمدی صفا و مهدی خسروی در 52 کیلوگرم، دانیال شه بخش در 57 کیلوگرم، اشکان رضایی و باقر فرجی در 63 کیلوگرم، سجاد کاظم زاده و مسلم مقصودی در 69 کیلوگرم، سیدشاهین موسوی در 75 کیلوگرم، میثم قشلاقی و سیاوش امیدی در 81 کیلوگرم، احسان روزبهانی و طوفان شریفی در 91 کیلوگرم و ایمان رمضانپور و پوریا امیری در 91+ کیلوگرم اردونشینان تیم ملی بوکس را تشکیل می دهند.
شایان ذکر است طبق اعلام علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در پایان این اردوی 18 روزه، به غیر از دانیال شه بخش در وزن ۵۷ کیلوگرم و شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند و نفرات فیکس تیم در مسابقات قهرمانی آسیا می باشند، در 6 وزن مسابقه انتخابی و درون اردویی برگزار خواهد شد تا ترکیب کامل و اعزامی تیم ملی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شود.


۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید