تمرینات آماده سازی تیم ملی تکواندو در آکادمی ملی المپیک

تمرینات آماده سازی تیم ملی تکواندو  در آکادمی ملی المپیک
هوگوپوشان دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی تکواندو بزرگسالان در سال جدید، با حضور در آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دعوت شدگان به اردوی تیم ملی تکواندو بزرگسالان که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک توکیو آماده می شوند پس از استراحتی چند روزه، مرحله اول تمرینات خود در سال جدید را از صبح روز شنبه  7 فروردین‌ماه و پس از انجام تست کرونا در فدراسیون تکواندو آغاز کرده اند.
آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی، سروش احمدی، حسین لطفی، امیرمحمد بخشی، علی نجفی و مهران برخورداری تکواندوکاران حاضر در این اردو را تشکیل می دهند که صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
فریبرز عسگری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی هدایت تیم ملی تکواندو بزرگسالان در این اردو را بر عهده دارند.
شایان ذکر است تیم ملی تکواندو آقایان که در اوزان منفی 58 و منفی 68 کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شده است، اواخر خردادماه 1400 به لبنان اعزام خواهد شد تا در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا که از 24 خرداد و به میزبانی لبنان برگزار می شود حضور پیدا کند.

۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۵۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید