تمرینات آماده سازی بوکسورهای جوان در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد

تمرینات آماده سازی بوکسورهای جوان در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد
ورزشکاران راه یافته به آخرین اردوی تیم ملی بوکس جوانان اعزامی به مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان، ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، رضا مهدی پور سرمربی تیم ملی بوکس جوانان در خصوص نحوه آغاز اردوهای این تیم و چگونگی دعوت از مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی بوکس در رده سنی جوانان گفت:
نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم مهر ماه سال گذشته و با حضور 20 بوکسور حضور یافته در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در استان کردستان آغاز شد.
در ادامه و پس از فراخوانی که به هیأت های استانی بوکس اعلام کردیم، هر استان دو نفر از بهترین بوکسورهای خود را برای حضور در ادامه اردوهای این تیم معرفی کرد که در نهایت و پس از برگزاری چند مرحله مسابقات انتخابی و مورد ارزیابی قرار گرفتن تمامی مدعیان توسط کادرفنی، 15 بوکسور به دومین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم به میزبانی استان قم راه یافتند.
سرمربی تیم ملی بوکس جوانان در ادامه افزود: اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی بوکس جوانان که از 5 فروردین ماه 1400 در مجموعه ورزشی انقلاب و آکادمی ملی المپیک آغاز شده است، تا 20 فروردین و روز قبل از اعزام به مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت.
مهدی پور در ادامه گفت: مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان به میزبانی لهستان برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران با هفت بوکسور در این رقابت ها حضور پیدا می کند.
اسامی ورزشکاران حاضر در آخرین مرحله از اردوهای تیم ملی بوکس جوانان عبارتند از: مهدی پرویزی، رامین بابالو، امیر رضا شکاری، فرهاد مرادی، سید علی سید صدری، مهدی جشنانی و مصطفی ریگی.
گفتنی است علاوه بر رضا مهدی پور، مرتضی سپهوند و ایمان طیبی دیگر اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.
شایان ذکر است روز گذشته دکتر مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل تمرین این تیم، از تمرینات آماده سازی بوکسورهای جوان بازدید و با اعضاء این تیم به گفتگو پرداخت.

۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۵۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید