تقدیر انجمن اهدای عضو ایرانیان از رئیس آکادمی ملی المپیک

تقدیر انجمن اهدای عضو ایرانیان از رئیس آکادمی ملی المپیک
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با ارسال پیامی از همراهی و حضور دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک در پویش مردمی یک نهال یک زندگی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر کتایون نجفی‌زاده مدیر عامل انجمن اهدای عضو ایرانیان از تلاش‌های دکتر قراخانلو جهت کمک به نهادینه‌سازی فرهنگ اهدای عضو در جامعه با ارسال پیامی تقدیر کرد.
در متن این پیام آمده است:
جناب آقای دکتر رضا قراخانلو
ریاست محترم آکادمی ملی المپیک
با سلام و احترام،
بدینوسیله ضمن قدردانی از همدلی بی‌دریغ شما با انجمن اهدای عضو ایرانیان و حضور سبزتان در پویش مردمی یک نهال یک زندگی، این مهربانی و بذل توجه به فرهنگ مقدس اهدای عضو را ارج نهاده و از همراهی صمیمانه جنابعالی در این فرهنگ‌سازی و پویش انسان‌دوستانه برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام انسان‌های جانبخش، کمال امتنان و سپاس را داریم.
دعای خیر بیماران رهایی یافته از رنج بیماری و خانواده‌های ایثارگر اهدا‌کننده عضو، بدرقه راهتان.
با تشکر
دکتر کتایون نجفی‌زاده
مدیر عامل انجمن

شایان ذکر است آکادمی ملی المپیک در راستای رسیدن به یکی از اهداف مهم خود که همانا برگزاری و مشارکت در اجرای برنامه‌های حمایتی به منظور توسعه اجتماعی از طریق ورزش است، از سال‌ها پیش حمایت خود از انجمن اهدای عضو را از طرق مختلف نظیر میزبانی در برگزاری چند دوره جشن نفس و حضور در دیگر برنامه‌های حمایتی این انجمن نشان داده است.
در همین راستا، در تاریخ 18 اسفندماه و همزمان با برگزاری آیین گرامیداشت هفته درختکاری در آکادمی ملی المپیک، این مجموعه میزبان دکتر امید قبادی نایب رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان (به عنوان سخنران) و  نمایندگانی از انجمن اهدای عضو جهت ثبت نام آنلاین و صدور کارت اهدای عضو برای شرکت‌کنندگان در مراسم مذکور بود.

لازم به ذکر است از سوی انجمن اهدای عضو ایرانیان از سید علیرضا محسنی مدیر اجرایی آکادمی ملی المپیک به جهت مدیریت و تلاش شبانه روزی در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم مذکور به صورت جداگانه تقدیر به عمل آمد.

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید