آکادمی ملی المپیک در برگزاری دوره های مختص ورزش زنان موفق و اثرگذار بوده است

آکادمی ملی المپیک در برگزاری دوره های مختص ورزش زنان موفق و اثرگذار بوده است
طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان سخنران آخرین روز از دوره عالی رهبری در ورزش زنان، تجربیات خود را در طول سال‌ها مدیریت در عرصه ورزش زنان به شرکت‌کنندگان دوره ارائه داد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک و از مدرسین روز آخر دوره عالی رهبری در ورزش زنان در خصوص این دوره گفت: برگزاری دوره عالی رهبری در ورزش زنان یکی از اقدامات موثری بود که توسط خانم دکتر فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان انجام گرفت.
 از مدت‌ها قبل ایشان طی جلسات متعددی که با مدیران ورزش کشور از جمله بنده داشتند، تأکید ویژه‌ای در رابطه با برگزاری دوره‌های توانمندسازی ویژه مدیران زن داشتند.
وی ضمن اشاره به این موضوع که در دنیا و به خصوص کشورهای پیشرفته ورزشی در رابطه با برگزاری دوره‌های رهبری در ورزش تأکید زیادی وجود دارد گفت: خوشبختانه در این دوره سخنرانی‌های موثری از سوی اساتید مجرب کشور نظیر دکتر صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک داشتیم که با توجه به بازخوردی که بنده از شرکت‌کنندگان دوره داشتم متوجه شدم که سخنرانان این دوره ضمن اثرگذاری لازم، موفق به ایجاد تغییرات موثری در این عزیزان شده‌اند.
خانم طاهریان در ادامه و ضمن قدردانی از همکاری آکادمی ملی المپیک در برگزاری این دوره افزود: خوشبختانه آکادمی در برگزاری این دوره همچون دوره‌های پیشین که در رابطه با ورزش زنان برگزار کرده خیلی موفق و اثرگذار بوده است.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص موضوعات نشستی که به عنوان مدرس در دوره عالی رهبری در ورزش زنان ارائه کرد گفت: از من خواسته شد تا در رابطه با موضوع تجربه مدیریتی خود مباحثی را مطرح کنم. البته همه فعالیت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب در عرصه ورزش زنان انجام شد حاصل تلاش زنان و حامیان ایشان بوده است و من قصدم بیشتر سخن گفتن از جانب همه این عزیزان بود تا اتفاقاتی که در  این سال‌ها در ورزش زنان شکل گرفته را در معرض دانش‌افزایی برای شرکت‌کنندگان دوره قرار دهم.
در دنیا اغلب اینگونه است که مردان اداره کننده مسئولیت‌های ورزشی هستند ولی به برکت انقلاب ما در ایران گام‌های موثری در خصوص قرار دادن زنان در این مسئولیت‌ها برداشته‌ایم. حتی ما در این زمینه برای کشورهای اسلامی هم الگو‌ بوده‌ایم و این کشورها یاد گرفتند که چگونه از زنانشان برای اداره ورزش استفاده کنند و چگونه ورزشکارانشان در میادین بین‌المللی با حفظ پوشش اسلامی ظاهر شوند.
نخستین دوره عالی رهبری در ورزش زنان از ابتدای دی‌ماه 1399 و با همکاری معاونت زنان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک، با هدف جانشین‌پروری در بخش مدیریت زنان فدراسیون‌های ورزشی آغاز و پس از برگزاری هشت هفته کارگاه‌های آموزشی در اواخر بهمن ماه پایان یافت.


۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۳۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید