آموزش گام به گام نحوه نگارش طرح کسب و کار در صنعت ورزش

آموزش گام به گام  نحوه نگارش طرح کسب و کار در صنعت ورزش
هفتمین روز از دوره عالی رهبری در ورزش زنان با آموزش گام به گام طرح کسب و کار برای شرکت‌کنندگان دوره همراه بود که تدریس این بخش بر عهده دکتر رضا محمدکاظمی دانشیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران بود.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، خلاقیت و نوآوری رهبران در ورزش، عنوان مبحثی بود که دکتر رضا محمدکاظمی در سومین روز از دوره عالی رهبری در ورزش زنان به آن پرداخت و طی این جلسه کلیاتی از کارآفرینی و فرصت‌های کسب و کار در صنعت ورزش توسط مدرس این بخش برای شرکت‌کنندگان دوره ارائه شد.
دکتر محمدکاظمی در ادامه و در هفتمین روز از دوره مذکور به آموزش گام به گام طرح کسب و کار که مباحث آن از کتاب جامع طراحی و تدوین طرح کسب و کار (انتشارات دانشگاه تهران) جمع‌آوری شده بود پرداخت.
وی در این خصوص گفت: در این جلسه که از دو بخش مجزا تشکیل شده بود، در بخش نخست بحث شیوه نگارش طرح کسب و کار و 9 عامل تشکیل دهنده این طرح خطاب به شرکت‌کنندگان دوره ارائه شد و در بخش دوم حول ٧ محور اصلی ایده‌هایی که فرصت‌های خوب کسب و کار ورزشی شناخته می‌شوند مانند گردشگری ورزشی، مدارس ورزشی، تولیدات محصولات ورزشی و ... پرداختیم.
در همین ارتباط شرکت‌کنندگان در هفت گروه تقسیم شدند و هر گروه به صورت جداگانه و با عنایت به عناصری که در بخش نخست آموزش دیده بودند، اقدام به نوشتن طرح کسب و کار خود در قالب کار عملی کردند.
در انتها گروه‌ها در یک زمان محدود پنج دقیقه‌ای، طرح کسب و کار خود را به هیأت داوران این بخش که علاوه بر بنده متشکل از خانم دکتر صفاری، خانم خان‌محمدی و خانم کارآفرین مهمان دوره بودند ارائه کردند که در پایان، طرح ایجاد یک کارخانه در صنعت مواد غذایی که غذای ویژه ورزشکاران و به طور خاص نان ورزشی را تولید می‌کرد به عنوان طرح برتر انتخاب شد.
شایان ذکر است دوره عالی رهبری در ورزش زنان، با همکاری معاونت زنان وزارت ورزش و جوانان و آکادمی ملی المپیک به مدت هشت هفته (در قالب 54 ساعت کلاس آموزشی) برنامه‌ریزی شده بود که از ابتدای دی‌ماه 1399 و به میزبانی سالن همایش‌های آکادمی ملی المپیک آغاز و در تاریخ یکشنبه 26 بهمن به کار خود پایان می‌دهد.

هفتمین روز دوره عالی رهبری

اساتید و سرفصل مباحثی که در هشتمین و آخرین روز از دوره عالی رهبری در ورزش زنان به آن پرداخته خواهد شد به شرح زیر است:
تجارب و رهنمودها (خانم طاهریان)، نقش هوش تجاری در موفقیت رهبران آینده (آقای مهندس سلیم¬زاده) و تجارب و رهنمودها (خانم دکتر فرهادی زاد).







۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۲۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید