برگزاری جلسه کارگروه مشترک آکادمی ملی المپیک و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

برگزاری جلسه کارگروه مشترک آکادمی ملی المپیک و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی
صبح امروز پنجمین جلسه کارگروه مشترک آکادمی ملی المپیک و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در رابطه با نیازهای فناورانه آکادمی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پیرو جلسات قبلی کارگروه مشترک آکادمی ملی المپیک و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، اعضای این کارگروه صبح امروز و با حضور دکتر مرتضی بهرامی نژاد مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک تشکیل جلسه دادند.
فعالیت ها و پتانسیل موجود در واحد‌ فناوری پژوهشگاه تربیت بدنی و همچنین نیازهای سخت افزاری و نرم‌افزاری مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.
لازم به ذکر است طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، از این پس جلسات کارگروه مذکور با حضور مدیران مراکز آکادمی برگزار خواهد شد تا نیازهای فناورانه این مراکز جمع آوری شود.
دکتر شریعت زاده معاون فناوری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دکتر الهام شیرزاد رئیس کارگروه، محمدرضا اویسی مدیر مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک و مهندس هوش افزا عضو پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی اعضای کارگروه را در این جلسه تشکیل دادند.


۲۰ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۰۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید