بدنبال جانشین پروری در رهبری ورزش زنان هستیم

بدنبال جانشین پروری در رهبری ورزش زنان هستیم
نخستین روز از دوره عالی رهبری در ورزش زنان با سرفصل هایی بر اساس رویکرد و توصیه های کمیته بین المللی المپیک در حوزه توسعه ورزش زنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در جریان برگزاری مراسم افتتاحیه این دوره عالی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان، از دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، خانم طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک و دکتر قراخانلو رئیس اکادمی ملی المپیک به دلیل حمایت‌هایشان از ورزش زنان تشکر ویژه و قدردانی کرد.
وی ضمن بیان اینکه در بین شرکت کنندگان دوره پیشکسوتانی از رشته های مختلف ورزشی حضور دارند گفت: در فدراسیون های ورزشی نیروهای خانمی در حال فعالیت هستند که در قسمت های مختلف مانند کمیته ها و انجمن‌ها مشغول به کار هستند.
 فرهادی زاد افزود: همین موضوع ما را بر این داشت تا به دنبال بحث جانشین پروری، شرایط را برای حضور این افراد در دوره عالی رهبری در ورزش زنان مهیا کنیم تا این عزیزان بتوانند با افزایش آگاهی و دانش خود در آینده با تصمیم گیری های مناسب جایگزینی مناسب برای نیروهای قبلی باشند.
وی در خصوص فرآیند انتخاب شرکت کنندگان دوره گفت: ما بر اساس شاخص هایی که مشخص کردیم، ضمن ارسال فراخوان به فدراسیون های ورزشی از مسئولین این فدراسیون ها خواستیم تا نیروهای مستعد خود را برای حضور در این دوره معرفی کنند که در نهایت اسامی 400 نفر به ما ارسال شد.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: انتخاب سرفصل های دوره عالی رهبری در ورزش زنان بر اساس رویکردها و توصیه‌های کمیته بین المللی المپیک در حوزه توسعه ورزش زنان است.
پس از انجام آزمون، مصاحبه و بررسی شاخص‌های تعیین شده توسط معاونت زنان وزارت ورزش و جوانان، 52 نفر از بانوان از 29 فدراسیون انتخاب و جواز حضور در این دوره را کسب کردند.


   
۷ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید