پانزدهمین شماره نشریه علمی خبری آکادمی ملی المپیک منتشر شد

پانزدهمین شماره نشریه علمی خبری آکادمی ملی المپیک منتشر شد
پانزدهمین شماره نشریه علمی خبری آکادمی ملی المپیک با عنوان المپین، در 40 صفحه منتشر و در اختیار جامعه ورزش و دیگر علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در این شماره از نشریه المپین که با مدیر مسئولی دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک و سردبیری دکتر حمید آقا علی نژاد  ویژه فصل تابستان 1399 به چاپ رسیده است، علاقمندان با مقالات علمی- ورزشی، مقالات مرتبط با کووید 19 و چکیده‌ای از مهمترین اخبار مرتبط در حوزه آکادمی ملی المپیک آشنا می‌شوند.
عنوان مقالاتی که در این شماره از نشریه علمی خبری آکادمی ملی المپیک به چاپ رسیده است به شرح زیر می باشد:
ترکیب مانیتورینگ تغذیه و تمرین بر موفقیت ورزشکاران نخبه، چرخه قاعدگی و عملکرد زنان ورزشکار، استراتژی و راه حل های کاربردی برای ورزشکاران و مربیان در دوران کرونا، لاکتات پیش بینی کننده عملکرد ورزشکاران؟ ، ماساژ اسالن، اهمیت ارزش های المپیک در برنامه های آموزشی ورزشکاران، لاکتات منبعی برای تأمین انرژی مغز، تغییرپذیری ضربان قلب چه اهمیتی برای ورزشکاران دارد، ورزش و قرار گرفتن در معرض آلاینده های هوا، فوم رول عملکرد ورزشی و ریکاوری، نیرومند سازی پس فعالی (PAP) چیست، دلایل رایج تنگی نفس به هنگام فعالیت ورزشی و جوانمردی در ورزش.  
علاقمندان می‌توانند فایل PDF مربوط به چهاردهمین شماره نشریه علمی خبری المپین را از لینک زیر دانلود کنند:
http://academy.olympic.ir/fa/nashrieh
همچنین، علاقمندان به چاپ مطالب علمی در نشریه المپین می توانند مقالات خود را با توجه به دستورالعمل زیر برای درج در شماره های آتی نشریه ارسال کنند:
- مقاله باید کاملا کاربردی در حوزه ورزش قهرمانی باشد.
- مقاله شامل عنوان، مقدمه، متن اصلی و منابع و حداکثر ۳ صفحه A4 باشد.
- منابع بر اساس حروف الفبا تنظیم شده و در متن ارجاع منابع انجام شود.
- ایمیل برای ارسال مقاله:

aghaalinejad@ymail.com

۳ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۰۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید