آغاز اردوی آماده‌سازی تیم های ملی شمشیربازی اسلحه سابر و فلوره آقایان در آکادمی ملی المپیک

آغاز اردوی آماده‌سازی تیم های ملی شمشیربازی اسلحه سابر و فلوره آقایان در آکادمی ملی المپیک
ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی شمشیربازی اسلحه سابر و فلوره آقایان تمرینات آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، هفت ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که از هشتم آذرماه و پس از اعلام نتیجه منفی تست مجدد کرونای همه اعضای تیم تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضوری موفق در المپیک توکیو آغاز کرده اند، دومین مرحله از اردوهای خود را از 29 آذرماه و به میزبانی آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.
این مرحله از اردوهای تیم سابر آقایان که موفق به کسب چهار سهمیه قطعی المپیک شده اند، با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر‌ارسباران، محمد فتوحی، نیما زاهدی و امیرحسین شاکر، تا 9 دی ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری می‌شود.
پیمان فخری به عنوان سرمربی، امین قربانی مربی و مهدی چراغی به عنوان مربی بدنساز اعضای کادرفنی این تیم در اردوی مذکور را تشکیل می‌دهند.
همچنین علیرضا ادهمی، ماهان میرزایی، محمد‌حسین جعفری و هادی رضوی‌نیا شمشیربازان دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره هستند که هم‌زمان با اعضای تیم سابر در آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.
این مرحله از تمرینات تیم ملی شمشیربازی فلوره آقایان که برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک (زون آسیا که اواخر فروردین و به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد) در حال پیگیری است، تا ششم دی‌ماه و زیر نظر محمد میرمحمدی سرمربی و احمد یعقوبی مربی بدنساز این تیم ادامه خواهد داشت.
۱ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید