مشارکت فعال و اثر بخش فارغ‌التحصیلان ایرانی دوره‌های مموس (MEMOS) با برنامه‌های آموزشی کمیته بین‌المللی المپیک

مشارکت فعال و اثر بخش فارغ‌التحصیلان ایرانی دوره‌های مموس (MEMOS) با برنامه‌های آموزشی کمیته بین‌المللی المپیک
از سوی انجمن فارغ‌التحصیلان کمیته بین‌المللی المپیک، مقاله ارسالی 2019 خانم ناهید کریمی مدیر پژوهش و مسئول بخش توسعه ارزش‌های المپیک آکادمی ملی المپیک در خبرنامه این انجمن چاپ گردید.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، انجمن فارغ‌التحصیلان دوره‌های کارشناسی ارشد اجرایی مدیریت سازمان‌های ورزشی المپیکی با عنوان مموس(MEMOS- Executive Master in Sport Organisation Management) همواره تلاش می‌کند از تجربیات، دانش و ماحصل پایان نامه‌های فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها از کشورهای مختلف برای افزایش اثر‌بخشی اهداف این دوره‌ها و همچنین راهنمایی و کمک بیشتر به شرکت کننده‌های جدید استفاده کند.
لذا این انجمن ضمن ارتباط مستمر با فارغ‌التحصیلان، طی سال های 2018-2019 خواستار ارسال مقالات از ماحصل آموزش و نتایج این دوره در سازمان‌های المپیکی گردید.
در همین راستا مقاله ارسالی خانم ناهید کریمی فارغ التحصیل دوره 19 انگلیسی (2016) میلادی، همزمان با فراخوان دوره جدید (2020) از سوی انجمن مذکور در IOC پذیرش و در خبرنامه مربوطه چاپ گردید.

عکس کریمی ارائه مقاله آی او سی
ضمناً نامبرده طی مراحل پذیرش این انجمن در سال 2018 میلادی، یکی از داوطلبین سفیران دوره‌های مموس محسوب شدند تا در مواقع لزوم و اعلام نیاز با هماهنگی انجمن مذکور به شرکت کننده‌های جدید دوره‌ها کمک نماید.
شایان ذکر است عنوان مقاله نامبرده، "دوره‌های مموس به عنوان یک مدل منحصر به فرد آموزشی در جنبش المپیک" می‌باشد.

۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید