نشست تخصصی مربیان بدنساز تیم‌های ملی بانوان برگزار می‌شود

نشست تخصصی مربیان بدنساز تیم‌های ملی بانوان برگزار می‌شود
مراسم افتتاحیه نشست تخصصی مربیان بدنساز تیم‌های ملی بانوان که در تاریخ 23 شهریور‌ماه 1399 و توسط گروه فیزیولوژی ورزش کاربردی آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد، با حضور مدیران ارشد کمیته ملی المپیک و رئیس آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مخاطبین این نشست یک روزه که با هدف بروزرسانی دانش مربیان بدنساز در حوزه طراحی تمرینات قدرتی و توانی، استقامتی و سرعتی برای ورزشکاران زن نخبه برگزار می‌شود را مربیان بدنساز تیم‌های ملی بانوان (با حضور بیش از 50 مربی از 30 فدراسیون ورزشی) تشکیل می‌دهند.
سرفصل مباحثی که در این نشست به آن پرداخته خواهد شد به شرح زیر است:
نقش و جایگاه مربیان بدنساز زن در توسعه ورزش قهرمانی (دکتر رضا قراخانلو)، ارائه گزارشی از وضعیت موجود مربیان بدنساز تیم‌های ملی بانوان (مریم ربانی)، ملاحظات تمرینی در طراحی تمرینات استقامتی برای ورزشکاران زن نخبه (دکتر رعنا فیاض میلانی)، ملاحظات تمرینی در طراحی تمرینات قدرتی و توانی برای ورزشکاران زن نخبه (دکتر پدیده بلوری زاده) و ملاحظات تمرینی در طراحی تمرینات سرعتی (ساناز مجتبوی).
فراخوان برگزاری این نشست به فدراسیون‌های ورزشی ارسال و اسامی شرکت‌کنندگان صرفاً از طریق فدراسیون‌های مربوطه به آکادمی ملی المپیک اعلام می‌شوند.
 

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید