برگزاری کارگاه بیومکانیک ویژگی‌های قدرت

برگزاری کارگاه بیومکانیک ویژگی‌های قدرت
بخش بیومکانیک ورزشی مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری کارگاهی غیر حضوری با عنوان بیومکانیک ویژگی های قدرت در تاریخ 25 شهریورماه نموده است.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مهدی چراغی مدیر کارگاه مذکور در خصوص اهداف برگزاری این کارگاه گفت: هدف ، آشنایی مربیان، ورزشکاران و دانشجویان علوم ورزشی با کاربرد بیومکانیک در علم بدنسازی با هدف افزایش عملکرد ورزشکاران است.
وی افزود: استفاده از علم روز و آزمون های تخصصی جهت اندازه گیری دقیق و تحلیل پارامترهای قدرت، توان بیشینه و نرخ توسعه نیرو و شاخص های ترکیبی دیگر جهت تشخیص صحیح نقاط ضعف و قوت در ورزشکاران و ارزیابی و نیازهای ورزشکاران به منظور برنامه‌نویسی کارآمد در فرآیند بدنسازی و تمرینات تخصصی ورزشکاران نخبه از مهمترین دلایل برگزاری این کارگاه می باشد.
مهدی چراغی در ادامه ابراز داشت: بطور کلی هدف اصلی از برگزاری این کارگاه که از 10 امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره عالی مربیگری بدنساز برخوردار است، علاوه بر بیان و آموزش نکات کاربردی بیومکانیک ورزش، ارتقاء دانش بدنسازی با رویکرد بیومکانیک می باشد. به این معنی که چطور می توان با رویکرد بیومکانیکی در فاکتورهای آمادگی جسمانی مهم و کلیدی در موفقیت عملکرد ورزشکاران مداخله کرده و این فاکتورها را افزایش داد.
سرفصل ها و اساتید کارگاه بیومکانیک ویژگی های قدرت عبارتند از: ابزار تستینگ و تحلیل نیروها (توسط دکتر الهام شیرزاد)، اهمیت ویژگی های قدرت و آزمون گیری در بدنسازی و ویژگیهای قدرت و کاربرد آن در بدنسازی (توسط مهدی چراغی) و سفتی و کاربرد آن در عملکرد (توسط دکتر مجتبی عشر سطاقی).
متقاضیان حضور در کارگاه بیومکانیک ویژگی های قدرت، جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند:
http://academy.olympic.ir/fa/registration
۳ شهریور ۱۳۹۹ ۱۶:۴۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید