کارگاه ملاحظات تمرینی برای بیماران خاص (مجازی)

کارگاه ملاحظات تمرینی برای بیماران خاص (مجازی)
بخش فیزیولوژی مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک در نظر دارد در تاریخ 26 شهریورماه، کارگاهی غیر حضوری را با عنوان ملاحظات تمرینی برای بیماران خاص برگزار کند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، نرگس کاظمی مدیر کارگاه مذکور گفت: با توجه به نقش پر رنگ ورزش و فعالیت جسمانی در پیشگیری و درمان بیماری‌ها، لزوم آشنایی بیشتر مربیان ورزشی با شرایط فیزیولوژیکی بیماران و ملاحظاتی که در برنامه‌های تمرینی آنها لازم‌الاجرا می‌باشد، احساس می¬شود.
وی افزود: چنانچه دانش مربیان در زمینه شرایط ویژه بیماران مختلف بیشتر باشد، این مربیان قادر خواهند بود برنامه‌های موثرتری را برای این گروه‌های خاص طراحی کنند.
به همین منظور و با توجه به اهمیت موضوع، بخش فیزیولوژی مرکز سنجش آکادمی در نظر دارد تا در کارگاه‌های بعدی این مرکز نیز به بررسی سایر بیماری‌های شایع و ملاحظات ویژه تمرین در این افراد بپردازد.
کاظمی در خصوص سرفصل های این کارگاه گفت: این کارگاه در قالب 4 بخش برگزار می‌شود و قصد داریم مربیان و دیگر مخاطبین را با شرایط و ملاحظات ویژه بیماران قلبی‌عروقی(توسط دکتر امیرحسین براتی)، بیماران با مشکلات ریوی(توسط آقای دانیال تیماجی)، بیماری‌های متابولیک(توسط دکتر شمس‌الدین تقوی) و افراد درگیر با سرطان(توسط دکتر محمدعلی آذربایجانی) بیشتر آشنا کنیم تا مربیان عزیز بتوانند برنامه‌های کاربردی‌تری برای این افراد طراحی کنند.
لازم به ذکر است شرکت کنندگان این کارگاه، 10 امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره مربیگری بدنسازی آکادمی را کسب خواهند کرد.
متقاضیان حضور در کارگاه ملاحظات تمرینی برای بیماران خاص، جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند:
http://academy.olympic.ir/fa/registration
۳ شهریور ۱۳۹۹ ۱۶:۳۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید