کارگاه هایپوکسی و شرایط فیزیولوژیک

کارگاه هایپوکسی و شرایط فیزیولوژیک
کارگاه هایپوکسی و شرایط فیزیولوژیک، توسط بخش فیزیولوژی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک در تاریخ 29 مردادماه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، تمرین در شرایط هایپوکسی مبحثی مهمی است که مورد توجه بسیاری از مربیان و ورزشکاران بوده و چنانچه به درستی از اصول این روش تمرینی پیروی شود، می توان شاهد پیشرفت چشمگیری در عملکرد ورزشکار بود.
دانیال تیماجی مسئول بخش فیزیولوژی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک و مدیر کارگاه مذکور، هدف از برگزاری این کارگاه که از 10 امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره مربیگری بدنساز آکادمی برخوردار است را آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با مبحث هایپوکسی و شرایط فیزیولوژیک عنوان کرد.
تیماجی در خصوص مهمترین مباحثی که در این کارگاه به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد گفت:
پاسخ های قلبی_عروقی و تنفسی به تمرینات هایپوکسی (توسط دکتر حمید آقا علی نژاد)، اصول و زمانبندی تمرینات هایپوکسی (توسط دکتر محمد فشی)، Mask Training (توسط دکتر نعیما خواجوی) و بررسی مقالات مرتبط با تمرینات در شرایط هایپوکسی (توسط دکتر شیرین قادری) از مهمترین موضوعاتی است که در این کارگاه به آن پرداخته خواهد شد.
متقاضیان حضور در کارگاه هایپوکسی و شرایط فیزیولوژیک که در تاریخ 29 مرداد 1399 و در دو نوبت صبح و بعد‌از‌ظهر برگزار می‌شود، جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند:
http://academy.olympic.ir/fa/registration
۲۰ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۳۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید