کارگاه غیر حضوری "از شکست تا پیروزی"

کارگاه غیر حضوری "از شکست تا پیروزی"
مرکز روانشناسی ورزشی با همکاری مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک، کارگاه غیرحضوری (آنلاین) از شکست تا پیروزی را برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، شرکت کنندگان در این کارگاه در سه بخش کلی با 1. مفاهیم و تعاریف واقعیت 2. مفهوم شکست و مکانیزم های شکست 3. آیا واقعاً شکست پلی برای رسیدن به پیروزی است آشنا شدند.
غفار تشکری‌شاد، کارشناس ارشد روانشناسی ورزشی و مدرس این کارگاه آموزشی در بخش نخست به مباحثی نظیر: آیا واقعیت تلخ است، انکار واقعیت چه کمکی به ما می کند، واقعیت نگر بودن چیست و راهکارهای پذیرش واقعیت پرداخت.
مهمترین مباحثی که در بخش دوم مورد بحث و گفتگو قرار گرفت عبارت بودند از: فلسفه پیروزی در رقابت حرفه ای، فلسفه شکست در رقابت حرفه ای، شکست چه زمانی اتفاق می افتد، نهادینه شدن شکست در ذهن و نحوه خروج از آن و شکست دردناک است یا تجربه ساز.
چه افرادی با چه مولفه هایی می توانند از شکست پلی برای پیروزی درست کنند (افراد دارای اعتماد به نفس، تمرکز، خود کنترلی و عزت نفس)، اهمیت بازخوردها پس از شکست به جهت بازسازی روانی، عوامل زمینه ساز تبدیل شکست به پیروزی، موانع و تسهیل کننده مسیر شکست تا پیروزی از مهمترن عناوینی بود که در بخش سوم به آن پرداخته شد.
گفتنی است مدرس این کارگاه، در پایان و به مدت 30 دقیقه به سوالات و ابهامات شرکت کنندگان در مورد موارد مطرح شده در کارگاه پرداخت.
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۲۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید