کارگاه غیر حضوری مهارت‌های زندگی برای ورزشکاران برگزار شد

کارگاه غیر حضوری مهارت‌های زندگی برای ورزشکاران برگزار شد
مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک با همکاری مرکز آموزش این مجموعه، کارگاه غیرحضوری (آنلاین) مهارت های زندگی برای ورزشکاران را برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دانستن مهارت‌‎های زندگی در اجتماع همانطور که عامل بسیار مهمی در زندگی هر فردی محسوب می‌شود، از مهمترین عوامل موثر در موفقیت ورزشی یک ورزشکار حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود.
در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع، مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک با همکاری مرکز آموزش، اقدام به برگزاری کارگاهی با عنوان مهارت های زندگی برای ورزشکاران نمود.
از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه یک روزه که با تدریس خانم مژگان کرد همراه بود، می‌توان به توانایی انتقاد موثر و سازنده و همچنین رسیدن به خودشناسی و خودآگاهی ورزشکار اشاره کرد.
توانایی درک احساسات، هیجانات و چرایی رفتارهای خود و دیگران، نحوه مدیریت زمان و چگونگی اولویت‌بندی کارها، توانایی شناسایی استرس و اضطراب در زندگی روزمره، توانایی مدیریت خشم و نحوه بروز صحیح آن، افزایش قدرت حل مسئله و راه گشایی در مشکلات، افزایش تفکر خلاقانه جهت بهبود وضعیت زندگی و رشد فردی، تفکر نقادانه و توانایی تفکیک علم از شبه علم، توانایی برنامه ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت، شناسایی استعدادها و توانایی های فردی، از مهمترین مباحثی بود که در این کارگاه به آن پرداخته شد.
گفتنی است با توجه به بروز برخی مشکلات و محدودیت‌ها به‌دلیل شیوع بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس در محیط های آموزشی، آکادمی ملی المپیک در برخی حوزه های تخصصی اقدام به برگزاری کارگاه هایی به ‌صورت مجازی نموده است.
علاقمندان جهت آشنایی با عناوین کارگاه های مذکور و نحوه ثبت نام، به نشانی اینترنتی آکادمی ملی المپیک مراجعه نمایند: www.academy.olympic.ir

۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید