کارگاه هدف گزینی و مدیریت زمان در شرایط حساس برگزار شد

کارگاه هدف گزینی و مدیریت زمان در شرایط حساس برگزار شد
مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک صبح امروز و با همکاری مرکز آموزش، کارگاهی غیرحضوری (آنلاین) را با عنوان هدف گزینی و مدیریت زمان در شرایط حساس برای علاقمندان به این مبحث برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از اعلام فراخوان مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک در خصوص برگزاری کارگاهی یک روزه با موضوع هدف گزینی و مدیریت زمان در شرایط حساس، این کارگاه غیر‌حضوری با تدریس آقای علی حجتی و با حضور علاقمندان به این مبحث برگزار شد.
حجتی با بیان اینکه امروز نخستین تجربه خود را در برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین سپری کرده است گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی به صورت غیرحضوری، ایده برگزاری کارگاه مذکور به صورت آنلاین توسط آکادمی ملی المپیک بسیار جالب توجه بود. 
وی با ابراز امیدواری از اینکه در آینده مخاطبین بیشتری جذب این کارگاه ها شوند، در خصوص مباحث ارائه شده به شرکت کنندگان گفت: در این کارگاه و در خصوص اهمیت استفاده مناسب ورزشکاران از زمان در شرایط حساس نظیر شیوع ویروس کرونا، توضیحاتی ارائه شد.
حجتی افزود: در ادامه و در خصوص این موضوع که اگر ورزشکاران بتوانند با وجود محدودیت ها و برای رسیدن به هدف خود بدانند که چگونه از فرصت های پیش آمده در شرایط حساس نهایت استفاده را ببرند، مباحثی به شرکت کنندگان ارائه شد.
وی در پایان و با بیان اینکه در کارگاه مذکور از قهرمانان ورزشی که با هدف گزینی و مدیریت زمان مناسب به اهداف خود رسیده اند مثال هایی زده شد گفت: علاوه بر تکنیک‌های مدیریت زمان و هدف گزینی، در این کارگاه در خصوص اهمیت روانشناسی ورزشی و کمک هایی که یک روانشناس ورزشی در کنار دیگر ارکان یک تیم می تواند به ورزشکاران ارائه کند توضیحاتی به مخاطبین داده شد.
شایان ذکر است مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک در ادامه کارگاه های آموزشی خود که به واسطه شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می کند، کارگاه مهارت های زندگی برای ورزشکاران را در تاریخ 6 خرداد برگزار می‌کند.
متقاضیان شرکت در این کارگاه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به لینک زیر مراجعه کنند:
http://academy.olympic.ir/fa/news/3541

۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۳۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید