از نمایشگاه ورزشی دانش آموزان و معلمان رونمایی می شود

از نمایشگاه ورزشی دانش آموزان و معلمان رونمایی می شود
نمایشگاه دستاوردهای معلمان و دانش آموزان آموزش دیده از سراسر کشور در دوره های تعلیم و تربیت مبتنی بر ارزش های المپیک، هم زمان با برگزاری همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در این مجموعه برپا می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در این نمایشگاه که توسط بخش توسعه ارزش های المپیک (OVEP) آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد، علاوه بر پخش فیلم، از عکس، نقاشی و کارهای دستی دانش آموزان و معلمان با تأکید بر سه ارزش اصلی المپیک یعنی دوستی، احترام و برتری رونمایی می‌شود.
شایان ذکر است بیشتر آثار این نمایشگاه با خلاقیت‌های فردی دانش آموزان مناطق محروم و با هدایت و حمایت معلمانشان از مواد بازیافتی ساخته شده است.
از جمله آثاری که در این نمایشگاه در معرض دید شرکت کنندگان همایش قرار خواهد گرفت می توان به ماکت زمین های مختلف ورزشی و ادوات ورزشی اشاره کرد. همچنین دانش آموزانی که در جشنواره های و مسابقات مفرح با مضمون ارزش های المپیک شرکت کرده اند از نمادهای المپیک نظیر پنج حلقه، مشعل و شعار المپیک استفاده نموده اند.
لازم به ذکر است علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با شرایط ثبت نام و نحوه حضور  در همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک می توانند به آدرس زیر مراجعه نمایند:
http://academy.olympic.ir/fa/news/3394


۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید