برگزاری نخستین کارگاه مشترک اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم و آکادمی ملی المپیک

برگزاری نخستین کارگاه مشترک اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم و آکادمی ملی المپیک
کارگاه مدیریت اجرایی رویدادهای بزرگ ورزشی با تاکید بر "ارزشهای المپیک" ویژه کارشناسان و مدیران تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری در محل آکادمی ملی المپیک پیگیری شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 36 نفر از مدیران و کارشناسان تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روز گذشته و در نخستین روز از این کارگاه که در کمیته ملی المپیک برگزار شد، با مباحثی نظیر منابع درآمد رویدادهای بزرگ ورزشی با تأکید بر ورزش دانشجویی توسط دکتر علیرضا الهی، معرفی و اهمیت برنامه های آموزشی ارزش های المپیک (OVEP) توسط خانم ناهید کریمی و چالش های مدیریت اجرایی رویدادهای بزرگ ورزشی با تأکید بر ارزش های حاکم توسط دکتر نصرالله سجادی آشنا شدند.
گفتنی است در جریان برگزاری کارگاه های روز نخست، شرکت کنندگان ضمن حضور در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک کمیته ملی المپیک که با توضیحات حسن رنگرز مدیر این موزه همراه بود، با فعالیت های صورت گرفته در این بخش آشنا شدند.
دومین روز از کارگاه مدیریت اجرایی رویدادهای بزرگ ورزشی با همکاری اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم و آکادمی ملی المپیک، از صبح امروز و با حضور کارشناسان و مدیران تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری در محل آکادمی ملی المپیک پیگیری شد.
معرفی سازمان های المپیکی و ورزشی دنیا و همچنین معرفی جنبش المپیک و ارزش های آن، نخستین مبحثی بود که دکتر جواد آزمون  به شرکت کنندگان کارگاه ارائه داد.
در ادامه دکتر هومن بهمن پور و دکتر مهرزاد حمیدی به ترتیب در رابطه با نقش و اهمیت توسعه پایدار در رویدادهای ورزشی و اهمیت و نقش نهضت داوطلبی در رویدادهای بزرگ ورزشی به ارائه مطالبی پرداختند.
گفتنی است دکتر محمد حسین علیزاده مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم ضمن حضور در کارگاه مذکور از تلاش های کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک به جهت کار مشترک در زمینه آموزش کارشناسان این حوزه تقدیر نموده و از مدیران و کارشناسان شرکت کننده در کارگاه خواست تا مفاهیم، ارزش ها و فلسفه المپیک را در کارهای اجرایی خود تلفیق کنند.
۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۴۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید