امیدهای هاکی روی چمن تست دادند

امیدهای هاکی روی چمن تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی هاکی روی چمن در رده سنی امید، در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از پایان مسابقات انتخابی و قهرمانی کشور هاکی روی چمن که اوایل آبان ماه و در رده سنی امید برگزار شد، 48 هاکی باز برتر به اردوهای آماده سازی این تیم در یاسوج دعوت شدند.
پس از برگزاری نخستین مرحله از اردوهای این تیم، به تشخیص کادرفنی20 بازیکن برتر برای حضور در دومین اردو دعوت شدند . این تیم 29 آبان ماه و به منظور برپایی اردو و برگزاری شش دیدار دوستانه با تیم های ملی و باشگاهی به کشور پاکستان اعزام خواهند شد.
اعضای تیم ملی هاکی روی چمن امیدها پس از اردوی پاکستان و طی روزهای 12 لغایت 25 آذر در مسابقات هاکی دسته دو آسیا حضور خواهند یافت. ملی پوشان ایرانی در این رقابتها که با حضور 10 تیم برگزار خواهد شد، در گروه یک با تیم های عمان میزبان، سنگاپور، هنگ کنگ و چین تایپه هم گروه است.
گفتنی است در پایان این مسابقات دو تیم برتر به سطح یک (12 تیم برتر آسیا) صعود خواهند کرد.
لازم به ذکر است محمدعلی ملک احمدی به عنوان سرمربی هدایت این تیم را که با میانگین سنی 20 سال عازم رویدادهای پیش رو خواهند شد بر عهده دارد.  

۲۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۱۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید