آغاز کارگاه بررسی نتایج تست های فیزیولوژیکی و طراحی تمرین بر اساس نتایج به دست آمده

آغاز کارگاه بررسی نتایج تست های فیزیولوژیکی و طراحی تمرین بر اساس نتایج به دست آمده
کارگاه بررسی نتایج تست های فیزیولوژیکی و طراحی تمرین بر اساس این نتایج توسط بخش فیزیولوژی ورزش مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از اعلام فراخوان مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی در خصوص برگزاری کارگاهی دو روزه با عنوان کارگاه بررسی نتایج تست‌های فیزیولوژیکی و طراحی تمرین بر اساس این نتایج، صبح امروز این کارگاه با حضور 95 نفر از علاقمندان به این مبحث آغاز شد.
مهمترین موضوعاتی که در این کارگاه آموزشی در دو بخش تئوری و عملی به شرکت کنندگان ارائه می‌شود عبارتند از: داده‌های سیستم قلبی، عروقی و تنفسی و کاربرد آنها (تئوری)، آزمون گازهای تنفسی و تجزیه و تحلیل داده‌ها (عملی)، آزمون اندازه‌گیری سطح لاکتیک (عملی)، آزمون وینگیت دست و وینگیت پا و تحلیل داده‌ها (تئوری و عملی)، بررسی مقالات مرتبط با سیستم قلبی و عروقی و تنفسی (تئوری)، آزمون نیمه آزمایشگاهی قلبی تنفسی ((غیر مستقیم)) عملی.
تدریس کارگاه مذکور بر عهده دکتر هیوا رحمانی، دکتر مرتضی بهرامی‌‎نژاد، جواد شفیعی و دانیال تیماجی می‌باشد.
شایان ذکر است این کارگاه دو روزه که تا پنجشنبه 9 آبان ادامه خواهد داشت، دارای 20 امتیاز پیش نیاز شرکت در آزمون ورودی دوره عالی مربیگری بدنساز آکادمی است.

۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید