دومین کنگره بین المللی روانشناسی کاربردی در ورزش قهرمانی افتتاح می شود

دومین کنگره بین المللی روانشناسی کاربردی در ورزش قهرمانی افتتاح می شود
دومین کنگره بین المللی روانشناسی کاربردی در ورزش قهرمانی با هدف آمادگی روانی ورزشکاران و تیمهای ملی در مسابقات ملی وبین المللی طی روزهای 14 و 15 بهمن ماه در آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی المپیک و پارالمپیک، این کنگره بین المللی با پیام مهندس علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک آغاز به کار خواهد کرد.
همچنین، دکتر رضا زمانی رئیس انجمن روانشناسی ایران و دکتر غلامعلی افروز رئیس سازمان نظام روانشناسی کشور و بهرام افشار زاده دبیرکل کمیته ملی المپیک و دکتر حمیدی رئیس آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک حضور دارند.
دکتر پیترتری مسوول آماده سازی تیم‌های المپیک استرالیا و گنگ یان سین مسوول آماده سازی تیم های المپیک چین از جمله سخنران برجسته این کنگره هستند.
گفتنی است؛ دو کارگاه معرفی یک مدل تمرین ذهنی برای مواجه شدن با حریف با حضور دکتر گنگ یان سین  و تنظیم هیجانات برای مسابقه را با حضور پروفسور پیتر تری نیز طی روزهای 16و 17 بهمن ماه نیز برگزار خواهد شد.
100 مقاله داخلی نیز به دبیرخانه دومین کنگره بین المللی روانشناسی کاربردی در ورزش قهرمانی ارسال شده است که از میان آنها 22 مقاله در بخش سخنرانی و 14 مقاله به شکل پوستر در این کنگره ارائه خواهد شد.
آمادگی روانی ورزشکاران تیم‌های ملی در مقابل استرس، هیجان، هوش و مهارت برای بهتر شدن فعالیتهای ورزشی  از عمده محورهای مقالات این دوره هستند.
گفتنی است، ده مقاله خارجی نیز برای شرکت در این کنگره ارسال شده است که چهار مقاله از کشورهای مالزی، هند و عراق برای ارائه در این کنگره پذیرفته شده است.
۱۲ بهمن ۱۳۸۷ ۱۴:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید