دوره بین المللی مربیگری پیشرفته تنیس (المپیک سولیداریتی) آغاز شد

دوره بین المللی مربیگری پیشرفته تنیس (المپیک سولیداریتی) آغاز شد
صبح امروز و با برگزاری مراسم افتتاحیه ای در آکادمی ملی المپیک، دوره بین المللی مربیگری سطح پیشرفته تنیس(LEVEL2) آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در ابتدای این مراسم که با حضور کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، احمد نامنی سرپرست فدراسیون تنیس، بهروز منتقمی رئیس کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک، مهرافزا منوچهری نایب رئیس بانوان و کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون تنیس و شرکت کنندگان دوره برگزار شد، فرشاد صفتی مدیر تیم های ملی فدراسیون تنیس توضیحاتی را در خصوص برگزاری این دوره ارائه کرد.
در ادامه این مراسم، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک  طی سخنانی ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان کلاس، توسعه ورزش را منوط به توسعه زیر ساخت های آن عنوان کرد و گفت: آموزش، آن هم به ویژه برای مربیان، یکی از ارکان های اصلی در زیر ساخت ورزش و توسعه هر چه بیشتر آن به حساب می آید.
سعیدی جایگاه تنیس یکی از 10 رشته ورزشی پرطرافدار دنیا را در ایران، جایگاهی خوب و از پرطرافدارترین رشته های ورزشی دنیا نام برد و گفت: ما در کمیته ملی المپیک، آموزش را کاری هزینه ای قلمداد نمی کنیم بلکه این مبحث را به چشم سرمایه گذاری برای آینده ورزش نگاه می کنیم.
وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دوره آموزشی بین المللی در این سطح که با همکاری مرکز همبستگی کمیته ملی المپیک، فدراسیون تنیس و البته حضور اساتیدی از فدراسیون جهانی تنیس در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود گفت: بنده به نمایندگی از دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به مربیان خارجی و داخلی شرکت کنندگان این دوره خوش آمد گفته و برای شما آرزوی موفقیت دارم.
احمد نامنی سرپرست فدراسیون تنیس نیز ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان خارجی دوره گفت: امیدوارم از این دوره بهره لازم را برده و این دوره آموزشی بهانه ای برای ارتباط بیشتر بین تنیس ایران و دیگر کشورها باشد.
گفتنی است امیر برقعی مدیر توسعه تنیس منطقه غرب آسیا و آسیای میانه به عنوان مدرس و ایگور شلیاکین به عنوان دستیار، کار تدریس این دوره 12 روزه را بر عهده دارند.
شایان ذکر است 12 مربی ایرانی به همراه مربیانی از 5 کشور ترکمنستان، قزاقستان، پاکستان، سوریه و عمان شرکت کنندگان این دوره را تشکیل می دهند.
دوره بین المللی مربیگری پیشرفته تنیس (Level2) (المپیک سولیداریتی) طی روزهای 23 شهریور لغایت 3 مهر به صورت تئوری و عملی در آکادمی ملی المپیک و زمین های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود.
لازم به ذکر است شرکت کنندگان در پایان دوره، چهار آزمون پایانی به صورت عملی و تئوری را پشت سر خواهند گذاشت تا در صورت قبولی در این آزمون ها، گواهی نامه سطح 2 پیشرفته تنیس را دریافت کنند.

۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۰۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید