در اختتامیه دوره دانش افزایی ویژه مربیان وزنه برداری عراق : رییس آکادمی ملی المپیک : نقش کشورهای خاورمیانه در ورزش آسیا پررنگ تر شود

در اختتامیه  دوره دانش افزایی ویژه مربیان وزنه برداری عراق :  رییس آکادمی ملی المپیک :  نقش کشورهای خاورمیانه در ورزش آسیا پررنگ تر شود
تعدادی از مربیان وزنه برداری استانهای مختلف عراق برای شرکت در دوره دانش افزایی ویژه مربیان در آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک شرکت کرده بودند روز گذشته این دوره با برگزاری مراسم اختتامیه با حضور دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و صالح محمد کاظم رییس فدراسیون وزنه برداری عراق به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، در این مراسم که 30 نفر از مربیان عراقی به همراه رییس فدراسیون وزنه برداری  حضور داشتند، دکتر حمیدی با تاکید براینکه، باید تمام تلاشمان را در جهت برقراری ارتباط بیشتر و قوی تر با کشورهای منطقه انجام دهیم ، گفت: در این راستا ما آمادگی داریم تمام تجارب خود را در زمینه ورزش در اختیار کشورهای منطقه قرار داریم  و آنها نیز در این همکاری داشته باشند تا تعاملات خوبی در این زمینه شکل گیرد.
رییس آکادمی ملی المپیک در این مراسم خواستار پررنگ تر شدن نقش کشورهای خاورمیانه در ورزش آسیا شد و تصریح کرد: باید مسوولان ورزش کشورهای خاورمیانه همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند و در ارتقای ورزش هریک از کشورهای منطقه تلاش کنند.
وی با بیان اینکه امکانات آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک ایران در اختیار کشورهای منطقه برای رسیدن به این اهداف است، گفت: ما توانایی برگزاری دوره های آموزشی در سطح های بسیار بالا را داریم ودر این زمینه همکاری لازم را انجام می دهیم.
همچنین، صالح محمد کاظم رییس فدراسیون وزنه برداری عراق ضمن ابراز تشکر از دکتر حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به جهت برگزاری دوره دانش افزایی ویژه مربیان وزنه برداری این کشور خاطر نشان کرد: امکانات و تجهیزات آکادمی نه تنها در منطقه خاور میانه بلکه در دنیا بی نظیر است . چراکه بیش از ده سال بدنبال برگزاری این دوره های آموزشی در  سطح عالی بودیم.
وی افزود: امید است با برگزاری این دوره ها در جهت ارتباط بیشتر در زمینه ارتقا ورزش دو کشور حرکت کنیم.
گفتنی این دوره آموزشی طی روزهای 6 تا 8 بهمن ماه در آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک برگزار شده بود.

 

۱۲ بهمن ۱۳۸۷ ۱۰:۳۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید